Stretching Creativity to its Limits
Στρατηγικές για να ενισχύσουμε την δημιουργικότητα
Επαγγελματίες και οργανισμοί που καταφέρνουν να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν σε περιόδους κρίσης είναι αυτοί που καταφέρνουν να ενεργοποιήσουν τις δυνατότητες του μυαλού τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο - για να επικεντρωθούν καλύτερα στους πελάτες τους, να ξεχωρίσουν ανάμεσα στους ανταγωνιστές τους, να ορίσουν τις πιο χρήσιμες προκλήσεις και να επινοήσουν καινοτόμες λύσεις.
Είτε λοιπόν ψάχνουμε να δημιουργήσουμε νέα επιχειρησιακά πρότυπα, να λανσάρουμε ένα νέο προϊόν ή μία νέα υπηρεσία, να διαπραγματευτούμε ένα δύσκολο συμβόλαιο, να βελτιώσουμε την επικοινωνία μας ή να επιλύσουμε εσωτερικά προβλήματα, η δημιουργικότητα είναι ένας ισχυρός σύμμαχός μας.
Πως μπορούμε όμως να ξεφύγουμε από τους κανόνες, τις συνήθειες και την ρουτίνα; Πως τελικά μετακινούμαστε από αόριστα ένστικτα σε μία καινούργια ιδέα, σε μια καινοτόμο λύση και από εκεί σε ένα κερδοφόρο σχέδιο;
Αυτό το σεμινάριο είναι ένα μονοήμερο διάλειμμα από το «business as usual». Είναι μία ευκαιρία να σκεφτούμε για τη σκέψη μας!
Οι Συμμετέχοντες:
Το workshop αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι θέλουν να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο βρίσκουν αποτελεσματικές λύσεις στη δουλειά τους. Απευθύνεται και σε εκείνους οι οποίοι θέλουν να κατανοήσουν την δημιουργικότητα με ένα τρόπο που θα τους επιτρέψει να διοικήσουν πιο αποτελεσματικά, δημιουργώντας συνθήκες πρόσφορες για δημιουργικές λύσεις στα στελέχη τους και στον χώρο ευθύνης τους. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι τα σεμινάρια του Δρα Βάρβογλη έχουν παρακολουθήσει στελέχη μάρκετινγκ, επικοινωνίας, πωλήσεων, ανθρώπινου δυναμικού, υπεύθυνοι παραγωγής, εκπαιδευτές, σύμβουλοι επιχειρήσεων, γραφίστες, και επικεφαλείς μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Πρόγραμμα:
Επικεντρώνεται σε τρία θεμελιώδη στάδια για την ενίσχυση της δυνατότητας καινοτομίας
MINDSET: Τα Βασικά της Σκέψης
Ένα πλαίσιο σκέψης σχετικά με τις δημιουργικές ικανότητες του μυαλού
Τι μας σταματά από το να σκεφτόμαστε δημιουργικά;
Μία άσκηση καινοτομίας προϊόντων
Έξι βασικές συνιστώσες της “out of the box ” σκέψης
Αξιολόγηση, ποια είναι η δικιά σας δυνατότητα καινοτομίας;
PROCESS: Εργαλεία για τη Δημιουργικότητα
Virtual consultants, μία προσωπική τεχνική έμπνευσης
BrainWriting, ομαδική δημιουργικότητα
The challenge and the sell, ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας το ποτάμι
Six Hats, 360° νοημοσύνη
ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ:
Use it or lose it, οργανωθείτε για τη δημιουργικότητα στην εργασία
Μικροτεχνικές για "γρήγορη" επίλυση προβλημάτων
Προσωπικά και συνεργατικά εργαλεία στο διαδίκτυο
Επίλογος
Προσέγγιση:
Το σεμινάριο εναλλάσσεται μεταξύ παρουσιάσεων, case studies και σύντομων εφαρμογών που επεξηγούν τις έννοιες και τις τεχνικές που αναφέρθηκαν.
Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν βιωματική εμπειρία με τα εργαλεία δημιουργικότητας, έτσι ώστε να μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν στις επαγγελματικές τους δραστηριότητες.
Εισηγητής: Mario Varvoglis, Ph.D.
Ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα σε εργαστήρια της Νέα Υόρκης και του Πρίνστον στις ΗΠΑ, εκτελώντας πειράματα σε θέματα διαισθητικότητας, μη λεκτικής επικοινωνίας, σε θέματα συνειδητότητας και δημιουργικότητας.
Σήμερα, είναι σύμβουλος επιχειρήσεων, ομιλητής και εκπαιδευτής στην καινοτόμο σκέψη, με έδρα το Παρίσι στη Γαλλία. Διδάσκει εφαρμοσμένη δημιουργικότητα σε πανεπιστήμια, εκπαιδευτικά προγράμματα στελεχών και ηγετικά δίκτυα. Έχει προσκληθεί να παρουσιάσει την εργασία του σε ακαδημαϊκά και σε οργανωτικά πλαίσια στις Η.Π.Α, στον Καναδά, στην Ινδία και σε πάνω από δώδεκα χώρες στην Ευρώπη. Ως καταλύτης της δημιουργικότητας, βοηθάει τις επιχειρήσεις σε ένα ευρύ φάσμα τομέων για να ενισχύσει την δυνατότητα καινοτομίας τους, εκπαιδεύοντας την διοίκηση, συντονίζοντας συνεδρίες έμπνευσης, εκπαιδεύοντας βασικές ομάδες ή εφαρμόζοντας βιωματικές μεθόδους καινοτομίας.
Κατά τη διάρκεια των ετών, έχει παρέμβει σε πάνω από 100 γαλλικούς και διεθνείς οργανισμούς· ενδεικτικά ονόματα οργανισμών: Apple, Avis, Areva, BCG, στις πόλεις της Γενεύης και στις Βερσαλλίες, Coca Cola, Danone, EDF, Galeries Lafayette, General Electric, Jannson-Silag , Kraft, L'Oreal, η Motorola, ΝΑΤΟ, Novartis, Pernod-Ricard, Publicis, Renault, Roche, Société Générale, Solvay, Sony, Veolia και άλλοι.
Ημερομηνία & Χώρος Διεξαγωγής: Αθήνα Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013, 15.00-21.00, Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι. Θεσσαλονίκη Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013, 10.00-16.00, BISSELL LIBRARY 1ος Όροφος, Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης - ΑCT,B.Σεβενίδη 17, Ελαιώνες Πυλαία. Κόστος: 200 ευρώ, -10% για έγκαιρη συμμετοχή (μία εβδομάδα πριν το σεμινάριο). Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης. Αίτηση Συμμετοχής (click): Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε. Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου