Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Μετατρέψτε κάθε Εργαζόμενο σας σε Πωλητή

Παρά την κρίση και τα προβλήματα ρευστότητας, ο κόσμος συνεχίζει να θέλει προϊόντα και υπηρεσίες. Συνεχίζει να θέλει λύσεις στα προβλήματα του. Συνεχίζει να έχει ανάγκες και επιθυμίες. Τι νόημα έχει να ξοδέψετε ένα ακόμα ευρώ σε φυλλάδια και διαφημιστικές καταχωρήσεις, εάν τα άτομα που ασχολούνται με τις πωλήσεις στην επιχείρηση σας δεν ξέρουν ούτε τα βασικά στοιχεία για το πώς θα κάνουν μια πώληση; Δεν ξέρουν πώς να προσεγγίσουν, πως να μιλήσουν και τι να πουν στους πελάτες προκειμένου να αγοράσουν.

Η ανθρώπινη παρέμβαση είναι αναντικατάστατη και ο κάθε εργαζόμενος μπορεί να σας φέρει πολύτιμες πωλήσεις.

Πριν ξεκινήσετε αυτή την εκπαίδευση πρέπει να γνωρίζετε τα παρακάτω
·   Τι θέλετε να πετύχετε?
·   Τι είναι περισσότερο σημαντικό για εσάς τη δεδομένη στιγμή?
·   Από τι θέλετε να απαλλαγείτε?
·   Ποιοι τομείς σας θέλετε να δουλεύουν σωστά?
·   Τι θα θέλατε από το προσωπικό σας?
Απευθύνεται :
·   Στον ελεύθερο επαγγελματία, εργαζόμενο, στέλεχος, πωλητή
·   Στην Ηγεσία και Sales Force Management (ηγεσία-management)
·   Στον εργαζόμενο (η αλλαγή, τι περιμένει από εσάς η διοίκηση, οι νέες
    αρμοδιότητες)
·   Καθοδήγηση του τμήματος εργαζομένων (γνώση και εκπαίδευση,
    παρακίνηση)

Μεθοδολογία
Το σεμινάριο αυτό εφαρμόζει τις βασικές αρχές του Sales Management και του Coaching. Bοηθά στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση παραγόντων που εμποδίζουν την ανάπτυξη και προσαρμογή σε νέους ρόλους του εργαζομένου.
Εστιάζει στον εντοπισμό ακόμη και των λιγότερο αποτελεσματικών εργαζομένων, από την πρώτη εώς την τελευταία γραμμή της Ομάδας..
Αξιοποιεί ακόμη και τους ελάχιστα ενεργούς συνεργάτες που δεν διαθέτουν εξειδίκευση ή στοιχειώδη εκπαίδευση.

Θεματολογία:
1. Εταιρική κουλτούρα
·         Ο ρόλος του εργοδότη
·         Το πρόβλημα
·         Κατάσταση ρευστότητας
·         Η λύση
·         Why glaxo won’t pay doctors to sell its drugs anymore (η glaxo
          σταματά την επιθετική πώληση και εστιάζει στον ανθρώπινο παράγοντα)
2. Αλλαγή κατάστασης
·         Τι σημαίνει «πωλήσεις»
·         Από τι καθορίζεται το πρόγραμμα πωλήσεων μιας επιχείρησης
·         Σύνδεση τιμής – προϊόντος
3. Αλλάζοντας τη συμπεριφορά για πετυχημένες πωλήσεις - στρατηγικός
          προγραμματισμός εργαζομένων
·         Ακόμη και ένα ακριβό αυτοκίνητο είναι άχρηστο χωρίς φρένα
·         Ψυχολογική αδράνεια
·         Αν μπορείς να ρωτάς τότε μπορείς να πουλάς
·         «Πωλήσεις» για μη πωλητές
·         Επαγγελματικές δεξιότητες και προσωπικά χαρακτηριστικά
·         Στάδια πώλησης
·         Πωλήσεις και συνεργασία τμημάτων
·         Ανάπτυξη δικτύων πωλήσεων
4. Ξεπερνώντας τις σκοπέλους  
·         Αντίρρηση 1η: «δεν έχουν χρόνο οι εργαζόμενοι»  
·         Αντίρρηση 2η «ο πελάτης δεν θέλει να μιλάει με τον οποιονδήποτε»
·         Ξεπερνώντας τη ζώνη ασφαλείας
·         Ξεπερνώντας το στίγμα των πωλήσεων
·         Η απροθυμία προσέγγισης και η μη αποδοχή ρόλου μπορεί να κρατήσει
           σε «ομηρία» τον εργαζόμενο
·         Όταν προικίζεις τον άνθρωπο με μια πίστη, σημαίνει ότι δεκαπλασιάζεις
           τη δύναμη του.
·         Μέθοδοι εκπαίδευσης εργαζομένων
·         Κίνητρα - οι άνθρωποι αποδίδουν διαφορετικά κάτω από διαφορετικές
           συνθήκες
·         Μέτρηση απόδοσης εργαζομένων
5. Σχετικά με τον πελάτη:
·         Συναισθηματική νοημοσύνη
·         Οι προσδοκίες του
·         Αγοραστικά εναύσματα
·         Κύκλος αγοράς toy πελάτη
·         Πως ο κύκλος αγοράς του πελάτη καθορίζει την προσέγγιση της πώλησης
·         Χειρισμός αντιρρήσεων
·         Τα χαρακτηριστικά των στόχων

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ: ΚΑΪΝΑΜΗΣΗ ΦΙΛΟΜΕΝΗΠτυχιούχος Παντείου Πανεπιστημίου, Diploma Life Coach: Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Εισηγήτρια σεμιναρίων σε θέματα Οργάνωσης πωλήσεων - Τεχνικών Πωλήσεων - Business Skills (πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών, management) - Επικοινωνίας και εκπαίδευσης ανθρώπινου δυναμικού με 15ετή επαγγελματική εμπειρία. Έχει διατελέσει στέλεχος πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
ΑΘΗΝΑ Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014, 15.00-21.00, Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014, 11.00-17.00, Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες
ΚΟΣΤΟΣ: 175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή). Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 120 ευρώ. 
ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Με φιλικούς Χαιρετισμούς
Για την Global Greece

Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ, DipM, MIEx.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου