Η χορηγία είναι ένα μια πολύ σημαντική στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας στη διεθνή και Ελληνική αγορά. Τα ποσά τα οποία ξοδεύονται για χορηγίες είναι τεράστια και συνεχώς αυξανόμενα. Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια η χορηγία έχει αναπτυχθεί ταχύτατα ως μια εναλλακτική ή συμπληρωματική της διαφήμισης στρατηγική επικοινωνίας (για τους χορηγούς), αλλά και ως μια βασική στρατηγική εξεύρεσης οικονομικών πόρων στις συνθήκες της οικονομικής κρίσης (για τους χορηγούμενους)
Η σύνταξη και η αξιολόγηση μια σωστής χορηγικής πρότασης είναι προϋπόθεση προκειμένου η χορηγία να προσελκύσει των ενδιαφέρων δυνητικών χορηγών και να συνεισφέρει στην επίτευξη των εταιρικών στόχων.
Στο σεμινάριο θα διδαχθείτε, βήμα προς βήμα, πως γίνεται η σύνταξη ενός χορηγικού προγράμματος , ποιοι είναι εκείνοι οι παράγοντες που πρέπει να εκτιμηθούν προκειμένου η επένδυση σε ένα χορηγικό πρόγραμμα να είναι πετυχημένη και πώς γίνεται πιο αποτελεσματικά η πώληση της χορηγίας. Συγκεκριμένα παραδείγματα θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη Διαφημιστικών Εταιρειών, Τμημάτων Μάρκετινγκ Εταιρειών, ΜΚΟ, Αθλητικών, Πολιτιστικών & Επιχειρηματικών Σωματείων, Καλλιτεχνικών Οργανισμών, Εταιρειών Οργάνωσης Συνεδρίων, Διοργανωτών Αθλητικών Εκδηλώσεων κλπ..
Θεματολογία
Θεμελιώδεις έννοιες και ορισμοί
* Τύποι χορηγιών
* Χορηγία έναντι διαφήμισης
* Oφέλη χορηγίας
* Στόχοι χορηγίας
* Μηχανισμός καταναλωτικής επίδρασης της χορηγίας
* Ambush marketing
* Παραδείγματα Χορηγικών προγραμμάτων
Αξιολόγηση Χορηγικών Προτάσεων
* Κριτήρια αξιολόγησης δυνητικών χορηγικών προτάσεων
* Πώς να εντοπίσετε τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη σύναψη μιας
πετυχημένης χορηγικής συμφωνίας
* Στρατηγική κατάρτισης χορηγικού προγράμματος
Αποτίμηση Χορηγικού Προγράμματος
* Πώς θα γνωρίζετε πόσο αποτελεσματική ήταν για την εταιρεία σας
η χορηγία στην οποία συμμετείχατε
* Μέθοδοι και εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας μιας χορηγίας
* Προώθηση και πώληση χορηγικών πακέτων
* Πρακτικές εφαρμογές και παραδείγματα
Case study
* Σύνταξη χορηγικού πλάνου
* Το χορηγικό πλάνο – Βήμα προς Βήμα
* Παραδείγματα πετυχημένων και αποτυχημένων χορηγικών προγραμμάτων
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Κ. Αλεξανδρής, M.Ed, MA, PhD
Αναπληρωτής Καθηγητής στο Α.Π.Θ., ενώ είναι ακόμη συνεργαζόμενο ερευνητικό μέλος του University of Illinois, USA, στο οποίο έχει εργαστεί για τρία χρόνια ως Επίκουρος Καθηγητής στο αντικείμενο του μάνατζμεντ μάρκετινγκ υπηρεσιών αθλητισμού και αναψυχής. Είναι σύμβουλος σε θέματα μάρκετινγκ, έρευνας αγοράς, και εκπαίδευσης στελεχών, έχοντας συνεργαστεί με διαφημιστικές εταιρίες, επαγγελματικές ομάδες, αθλητικούς οργανισμούς, πολιτιστικά σωματεία, εκθέσεις, ομοσπονδίες και οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης. Το ερευνητικό του έργο έχει αναγνωρισθεί με καταγεγραμμένες πάνω από χίλιες διεθνείς αναφορές ως σήμερα. Έχει εκδώσει τα βιβλία Performance Measurement and Leisure Management (Εκδοτικός οίκος Routledge), και Αρχές Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ Οργανισμών κι Επιχειρήσεων Αθλητισμού και Αναψυχής (Εκδόσεις Χριστοδουλίδη) ενώ είναι στο editorial board διεθνών επιστημονικών περιοδικών (Managing Service Quality, Sport Marketing Quarterly, Journal of Leisure Research κτλ).
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014, 15.00-21.00, Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 5.00-21.00, Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες
ΚΟΣΤΟΣ: 175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή). Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Αίτηση Συμμετοχής (click)
Με φιλικούς Χαιρετισμούς
Για την Global Greece
Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ, DipM, MIEx.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου