Τηλεφωνική γραμμή για την ενημέρωση των
καταναλωτών σχετικά με τις κατηγορίες δικαιούχων και τις προϋποθέσεις ένταξης
στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) λειτουργεί στη ΔΕΗ.
Πρόκειται για τον αριθμό 210-9298000 (αστικής
χρέωσης).
Η γραμμή λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή από
τις 7.00 π.μ. έως τις 10 μ.μ. και το Σάββατο από τις 7.00 π.μ. έως τις 3 μ.μ..
Οι σχετικές πληροφορίες παρέχονται επίσης και
στην ιστοσελίδα της Επιχείρησης dei.gr .
Οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές, που θέλουν να
υποβάλουν αίτηση, το μόνο που χρειάζεται να γνωρίζουν είναι:
1. Τα στοιχεία του λογαριασμού τους (Κωδικό
Ηλεκτρονικής Πληρωμής και Αύξοντα Αριθμό λογαριασμού).
2. Τα στοιχεία της αστυνομικής τους ταυτότητας
και το ΑΦΜ τους (και του/της συζύγου εφόσον είναι έγγαμοι).
3. Πέραν των ανωτέρω στοιχείων, στην περίπτωση
ασθενών που χρειάζονται κατ΄οίκον μηχανική υποστήριξη θα πρέπει να
γνωστοποιούν-δηλώνουν, με βάση τις διατάξεις του Ν. 1599/1986, τον ΑΜΚΑ τους,
τον ασφαλιστικό τους φορέα και τον αριθμό πρωτοκόλλου της βεβαίωσης με την
οποία πιστοποιείται η ανάγκη της κατ΄οίκον χρήσης συσκευής μηχανικής
υποστήριξης απαραίτητης για τη ζωή του ασθενούς από τον κρατικό ασφαλιστικό
φορέα, στον οποίο υπάγονται οι δικαιούχοι.
Στην περίπτωση που κάποιος είναι ανασφάλιστος
χρειάζεται η γνωστοποίηση στοιχείων αντίστοιχης βεβαίωσης από κρατικό νοσοκομείο.
Διευκρινίζεται ότι οι βεβαιώσεις αυτές δεν προσκομίζονται στη ΔΕΗ αλλά
παραμένουν στην κατοχή των δικαιούχων.
Πηγή : naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου