Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Ηλίας Κασιδιάρης προς Βενιζέλο: «Είσαι γελοίος και χοντρός»



Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ηλίας Κασιδιάρης -που είχε αποχωρήσει από την αίθουσα της συνεδρίασης και επέστρεψε- μίλησε απαξιωτικά για τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, χαρακτηρίζοντάς τον "γελοίο και χοντρό".
Ο επίμαχος διάλογος
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Ακούω ανοησίες εδώ μέσα! Ο μάρτυρας επιχειρεί να ρίξει το επίπεδο της Επιτροπής τόσο χαμηλά, ώστε να διαφύγει. Και όσον αφορά τα περί τεστοστερόνης, κύριε μάρτυς, τα είδαμε όταν βγαίνετε στο βήμα της Βουλής και λέτε «άντε καλέ», με ένα ύφος που δείχνει ασφαλώς ότι σας λείπει αυτή η συγκεκριμένη ορμόνη. Αφήστε, λοιπόν, το φθηνό χιούμορ σε μένα. Το φθηνό χιούμορ σε μένα ποτέ! Δεν περνάει.
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Είστε γνωστός.
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Είμαι γνωστός, αλλά όχι ως απατεώνας και εμπλεκόμενος σε σκάνδαλα. Είμαι γνωστός, αλλά με καθαρό μέτωπο, κύριε Πρόεδρε.
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Αυτό το φαινόμενο της κοινοβουλευτικής αλητείας, να το αποσύρετε από μπροστά μου.
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Και κατεβάστε το χέρι! Δεν σου επιτρέπω να μου κουνάς το χέρι!
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Άντε από εδώ!
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Άντε; Άντε βρε χοντρέ τελείωνε.
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Φασίστα!
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Εξευτελίζεις το Κοινοβούλιο.
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Έτσι να μιλάς στους χαφιέδες μέσα στο ΠΑΣΟΚ, γελοίε! Χοντρέ! Να μιλάς έτσι μέσα στο ΠΑΣΟΚ, όχι σε εμένα!
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Δεν ντρέπεσαι;
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Να μιλάς έτσι στο συνέδριο με τους χαχόλους και τους κλέφτες του ΠΑΣΟΚ!
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Βρε, άντε από δω πέρα!
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Έτσι να μιλάς στους χαχόλους και τους κλέφτες μέσα στο ΠΑΣΟΚ, γελοίε! Απατεώνα! Κλέφτη!
ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Τι κάνεις, παιδί μου; Τι κάνεις εκεί πέρα; Είσαι τρελός;
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Την τιμή μου δεν επιτρέπω σε κανέναν να την προσβάλλει. Αν συνεχίσει ο συγκεκριμένος. Εσύ, Γεωργιάδη, μη μιλάς! Γεωργιάδη, μη με απειλείς!
Ποιος νομίζεις ότι είσαι; Μη μου κουνάς το χέρι και μη με απειλείς.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ: Ηρέμησε!
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Κάτσε κάτω, ρε γελοίε κι εσύ!
ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Σας ανακαλώ το λόγο! Σας στερώ το λόγο μέχρι πέρατος της συνεδρίασης.
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Έχω, λοιπόν, να δηλώσω και δημοσίως ότι είστε απατεώνες κι έχετε σκοπό τη συγκάλυψη της υπόθεσης. Γι' αυτό το κάνετε αυτό.

1 σχόλιο:

  1. Την επόμενη φορά ευχομαι στο ΠΑΧΥΔΕΡΜΟ το Μπενζελ γιατί αυτό είναι το προγονικό του όνομα, ο Ηλίας όχι απλά λεκτικά να επιτεθεί στο ΑΡΧΟΝΤΟΓΟΥΡΟΥΝΟ αλλα να του μαυρίσεικαι τα δυό μάτια...όσο για τον Αδωνάκο αυτός με ένα απλό..φύσιμα πέφτει χάμω και μία βαλίτσα δολλάρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή