Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Σήμερα είναι μια άλλη μέρα!

Σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα, με ιστορική σημασία για το λαό μας, που για πρώτη φορά ανέδειξε μέσα από δημοκρατικές κοινοβουλευτικές διαδικασίες κυβέρνηση της Αριστεράς, κυβέρνηση με βασικό κορμό το Σ.Υ.ΡΙΖ.Α. 

Είναι μια μέρα ξεχωριστή για όλους εμάς, που επί χρόνια επιμέναμε να αγωνιζόμαστε μέσα από την Αριστερά για αξίες και ζητήματα όπως η συμμετοχική δημοκρατία, η ισονομία, η αξιοκρατία, η αλληλεγγύη και η κοινωνική δικαιοσύνη στην καθημερινή ζωή των πολιτών.
Από σήμερα η χώρα μας θα διεκδικήσει με ασφάλεια στην Ευρώπη, όλα όσα αξίζουν στον ελληνικό λαό: μια ζωή με αξιοπρέπεια και με κοινωνική συνοχή.
Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλες και όλους τους συμπολίτες μου, που με εμπιστεύτηκαν και με τίμησαν με την ψήφο τους.
Οι εκλογές όμως τελείωσαν το βράδυ της Κυριακής. Από σήμερα είμαι βουλευτής όλων των κατοίκων της Π.Ε. Φλώρινας, χωρίς διακρίσεις, διαχωρισμούς και προκαταλήψεις.
Η πόρτα του γραφείου μου θα είναι ανοιχτή σε όλους τους συμπολίτες μας, ώστε όλοι μαζί από κοινού να αγωνιστούμε για την λύση και την υπέρβαση των προβλημάτων που ταλανίζουν τον τόπο μας και να οικοδομήσουμε μια κοινωνία με Δημοκρατία, ισότητα, αλληλεγγύη και αξιοπρέπεια.
Με αίσθημα ευθύνης και συνέπεια δεσμεύομαι να υπηρετήσω το ρόλο μου.
Σας ευχαριστώ όλους μαζί κι έναν – έναν ξεχωριστά!

Κώστας Σέλτσας, 
Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Π.Ε. Φλώρινας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου