Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Ευχαριστήριο του Δημήτρη Λουκά



Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Φλώρινας για την τιμή που μου έκανε και την εμπιστοσύνη που έδειξε, να με τοποθετήσει Αντιδήμαρχο την πρώτη διετία στον Καλλικρατικό Δήμο Φλώρινας.
Να ευχαριστήσω τους συναδέλφους μου Δημοτικούς Συμβούλους  και Αντιδημάρχους αλλά και το προσωπικό του Δήμου, με τους οποίους είχα  εξαιρετική συνεργασία.
Στη δύσκολη διετία και στο νέο οικονομικό περιβάλλον, προσπαθήσαμε για το καλύτερο, για τους δημότες και τον τόπο μας, αξιοποιώντας κονδύλια, προτάσεις και ιδέες.
Από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου, θα συνεχίσω στην  πρώτη γραμμή της μάχης για την προκοπή του Δήμου μας,  να βοηθώ στη λύση των προβλημάτων των συμπολιτών μου, τηρώντας την αρχική μου υπόσχεση πως θα βρίσκομαι πάντα στο πλευρό τους, εκπληρώνοντας το χρέος μου απέναντι τους.
Στους νέους Αντιδημάρχους εύχομαι υγεία και δύναμη, για να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στα καθήκοντα τους.
Φλώρινα, 16.1.2013
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΟΥΚΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου