Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Ευαισθητοποίηση υπό του μηδενός


Καλησπέρα. Σήμερα το πρωι έτυχε να πάω στο κτίριο της αντιπεριφέρειας για προσωπικές μου υποθέσεις. Παρκαρα  το αυτοκίνητό μου αρκετά μακριά (το προτιμώ γιατί  μου αρέσει το περπάτημα ως άσκηση). Με το που πλησίασα το κτίριο της αντιπεριφέρειας διέκρινα πως για άκομη μια φορά οι θέσεις στάθμευσης που προορίζονται για τα άτομα με ειδικές ανάγκες ήταν κατειλημμένες από αυτοκίνητα των οποίων οι κάτοχοι δεν ανήκουν στην συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων. Μετά λύπης μου διαπίστωσα της έλλειψη σεβασμού κυριώς, και κατά δεύτερον ευαισθητοποίησης προς τον συνάθρωπο. Θεωρώ πως κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αφήνει το αυτοκίνητό του σε τέτοια θέση επειδή βαριέται να προσχωρήσει (δεν έχουμε δα και μεγάλες αποστάσεις). Θα μου πείτε καθείς με την ανατροφή του. Δεν προσπαθώ να το παίξω κριτής των πάντων όμως θλίβομαι με τέτοιες εικόνες. Ας γίνουμε άνθρωποι επιτέλους και ας φύγουμε από το στάδιο εξέλιξης του homo sapiens bratskos.
με τιμή
Ένας αγαντακτισμένος πολίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου