Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες
       Στις αυτοδιοικητικές εκλογές με την ψήφο σας επανεκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Αμυνταίου με τον συνδυασμό Ανοιχτοί Ορίζοντες του Μάκη Ιωσηφίδη.

      Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την τιμή που μου κάνατε και θεωρώ υποχρέωσή μου να σας ευχαριστήσω δημόσια για την προτίμηση σας στο πρόσωπό μου.
      Δυστυχώς το αποτέλεσμα των εκλογών δεν ήταν για τον συνδυασμό μας το επιθυμητό, παρά το γεγονός ότι η Δημοτική αρχή, σε μία πραγματικά πολύ δύσκολη οικονομική συγκυρία, υλοποίησε σημαντικό έργο.
      Δεσμεύομαι ότι θα επιτελέσω στο ακέραιο και με αίσθημα πλήρους ευθύνης το θεσμικό μου ρόλο να ελέγχω την νεοεκλεγείσα δημοτική αρχή, αλλά και να συμβάλλω με τις θέσεις και τις απόψεις μου στην λήψη επωφελών για τον τόπο μας αποφάσεων.
      Όλοι οφείλουμε από τη θέση που οι δημότες μας έταξαν, να συμβάλλουμε καθοριστικά στην αντιμετώπιση των προβλημάτων και δεν υπάρχουν περιθώρια για μικροπολιτικές. Η κοινή προσπάθειά μας θα συνεχισθεί και ελπίζω να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου δείξατε.
      Τέλος, να συγχαρώ τον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο κ. Κώστα Θεοδωρίδη και να του ευχηθώ καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει.

                                                                                  Ιορδάνης Ζ. Μπάντης

                                                                                Οικονομολόγος Α.Π.Θ.


                                                                      Δημοτικός  Σύμβουλος Αμυνταίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου