Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Απάντηση του Σ. Βόσδου στο ρεπορτάζ του zougla.gr

Σχετικά με την ανάρτησή σας (αναδημοσίευση) του ρεπορτάζ του zougla.gr με θέμα: «Η ομάδα των «κουμπάρων» καίει τον Σαμαρά» στο οποίο μεταξύ των άλλων περιέχεται και απόσπασμα παλαιότερης δημοσίευσης της εφημερίδας «Θεσσαλονίκη» με αναφορά στο όνομα του κ. Σωτήρη Βόσδου σας στέλνουμε σχετική επιστολή με ημερομηνία 17 Ιουνίου
2010 η οποία είχε σταλεί από το ίδιο προς την συγκεκριμένη εφημερίδα και είχε δημοσιευθεί.
Για την πληροφόρηση των αναγνωστών σας και την αποφυγή λανθασμένων εντυπώσεων παρακαλούμε για την αναδημοσίευση της συγκεκριμένης επιστολής στο ιστολόγιό σας.

Από το πολιτικό γραφείο

Η απάντηση

Κε Διευθυντά
Η ανάγνωση του δημοσιεύματος της εφημερίδος σας της Δευτέρας 14 Ιουνίου 2010 και στη σελίδα 14 με τίτλο:΄΄ «Ορθολογισμός»: ο «γαλάζιος» εθνικός λογιστής»΄΄, σε όλους τους αναγνώστες προκάλεσε εύλογη απορία για την σκοπιμότητα που εξυπηρετεί η αναφορά του ονόματος μου.
Η απλή και μόνο ανάγνωση του καταλόγου των πελατών της εταιρείας, όπως δημοσιεύεται στην σελίδα 14, καθιστά άμεσα αντιληπτό ότι κανένας, απολύτως κανένας, από τους αναφερόμενους πελάτες της εταιρείας δεν έχει σχέση με τα Ιόνια Νησιά.
Είναι προφανέστατο ότι ο συντάκτης του κειμένου εντελώς αβίαστα αποδέχεται «πληροφορίες» «καλοπροαίρετων» συνεργατών του χωρίς να αξιολογήσει στο ελάχιστο το βάσιμο αλλά και τον σκοπό που επιδιώκουν να επιτύχουν.
Είναι τιμή μου η ενασχόληση μου με την Ο.Ν.ΝΕ.Δ. και την Δ.Α.Π.-Ν.Δ.Φ.Κ.. Στα χρόνια της «νιότης» μου γνώρισα και συνδέθηκα με χιλιάδες συναγωνιστές ΟΝΝΕΔίτες και ΔΑΠίτες. Και η γνωριμία μας αυτή παραμένει «ενεργή» ακόμη και σήμερα, ανεξάρτητα αν δραστηριοποιούνται πολιτικά ή όχι, ανεξάρτητα που τοποθετούνται ή τι πρεσβεύουν. Οι πολιτικές και κομματικές μας σχέσεις είναι πλέον και προσωπικές.
Ο συντάκτης του κειμένου, που με περιλαμβάνει στη «ομάδα των βιομηχάνων», άμεσα θα διαπίστωνε, απλώς ρωτώντας ένα από τους χιλιάδες ΔΑΠίτες, ότι την «παρέα» μου αποτελούσαν κυρίως φοιτητές του Πολυτεχνείου. Με τους οποίους μέχρι και σήμερα έχω διατηρήσει τις προσωπικές και φιλικές σχέσεις, όπως άλλωστε και με άλλα μέλη της Δ.Α.Π., της Ο.Ν.ΝΕ.Δ. αλλά και άλλων παρατάξεων και κομμάτων.
Είναι τιμή μου που, επί 5,5 χρόνια, υπηρέτησα την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας από την θέση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Ιόνιων Νησιών, μετά τον ορισμό μου από τον Κώστα Καραμανλή.
Τα 5,5 χρόνια που υπηρέτησα στη Περιφέρεια των Ιόνιων Νησιών δεν υπήρξε ουδεμία συνεργασία με την εταιρεία «Ορθολογισμός». Όχι μόνο δεν υπήρξε η παραμικρή παρέμβαση μου για «εύνοια» προς την συγκεκριμένη εταιρεία (εξάλλου αυτό είναι αντίθετο προς τις αρχές μου) αλλά και δεν μου ζητήθηκε από κανένα η οποιαδήποτε παρέμβαση.
Επίσης, απορίας άξιον είναι το γεγονός ότι, διέφυγε της προσοχής του συντάκτη του κειμένου ότι καμία απολύτως αρμοδιότητα δεν έχει ο Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας με τα Νοσοκομεία. Συνεπώς, η συγκεκριμένη αναφορά ενισχύει την εντύπωση ότι το δημοσίευμα εξυπηρετεί κάποια σκοπιμότητα.
Είναι κατανοητό ότι τα αναφερόμενα στο πρόσωπο μου προκαλούν εσφαλμένες εντυπώσεις στους αναγνώστες σας καθώς δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Έγινα αποδέκτης πολλών σχολίων αναγνωστών σας οι οποίοι, και αυτοί, προβληματίστηκαν για την σκοπιμότητα της αναφοράς του ονόματος μου. Καθώς η ιστορία μου, στην Ο.Ν.ΝΕ.Δ. και την Δ.Α.Π.-Ν.Δ.Φ.Κ., την Νέα Δημοκρατία, στη Γενική Γραμματεία της Περιφέρειας Ιόνιων Νησιών αλλά και στην επαγγελματική και προσωπική μου ζωή είναι γνωστή, και δεν είμαι διατεθειμένος να θιγεί η τιμή και υπόληψη μου, σας καλώ να αποκαταστήσετε τα όσα αναληθή αναφέρονται στο δημοσίευμα.

17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010
ΣΩΤΗΡΗΣ Θ. ΒΟΣΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου