Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΘΑΝΑΣΗ ΓΕΡΜΑΝΙΔΗ

Μετά την εκλογή του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στο Ν. Φλώρινας Θανάσης Γερμανίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
"Αγαπητοί συμπατριώτες μου, η παρούσα εκλογική αναμέτρηση εξέφρασε μια αναγκαιότητα και μια ελπίδα. Θα κάνω το παν για να μην διαψεύσω τους ψηφοφόρους της Φλώρινας. Ο ΣΥΡΙΖΑ μου έκανε την τιμή να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο, είμαι όμως Βουλευτής κατά τον Νόμο και το Σύνταγμα της Φλώρινας και άρα όλων των Φλωρινιωτών ανεξαρτήτως παρατάξεων. Δεν θα γίνουν διακρίσεις, θα ισχύσουν οι αρχές της αξιοκρατίας, δεν θα κάνω ρουσφέτια αλλά θα συμπαρασταθώ σε κάθε δίκαιο –τονίζω το ΔΙΚΑΙΟ- και νόμιμο –τονίζω και το ΝΟΜΙΜΟ- αίτημα ατομικό ή συλλογικό. Δεν είναι ώρα προφανώς για πανηγυρισμούς, είναι ώρα μεγάλης ευθύνης. Ευχαριστώ όλους τους συνυποψήφιούς μου στο ψηφοδέλτιο που έτρεξαν μέχρι τελευταία ώρα, τους παλιούς ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ του 3-4% και όλους τους ψηφοφόρους της Φλώρινας που ξεπερνώντας πολιτικούς διαφορετικούς χώρους εναπόθεσαν ελπίδες και όνειρα στο δικό μας ψηφοδέλτιο και σε μένα προσωπικά. Η συνεργασία μου με όλους τους φορείς του νομού αλλά και με πρόσωπα είναι δεδομένη. Θέλω επίσης να απευθύνω και έναν χαιρετισμό και στους υποψηφίους των άλλων συνδυασμών που δεν εξελέγησαν και να τους πω ότι το ταξίδι έχει πάντα αξία και η προσπάθεια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου