Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Χαιρετισμός της νέας Διευθύντριας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας



 
Αγαπητοί συνάδελφοι,
αναλαμβάνοντας σήμερα τα καθήκοντα της Περιφερειακής Διευθύντριας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας, θέτοντας έτσι τις βάσεις της περαιτέρω συνεργασίας μας.
Είναι βέβαιο ότι η σημερινή δύσκολη συγκυρία, η κρίση που βιώνει η χώρα μας
δημιουργούν ένα ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας της δημόσιας εκπαίδευσης που εμείς υπηρετούμε. Τα προβλήματα έχουν πολλαπλασιαστεί: οικονομική στενότητα, συναισθηματική αβεβαιότητα, αμφισβήτηση του αξιακού προσανατολισμού και της αποτελεσματικότητας του σχολείου.
Ωστόσο το συγκριτικό πλεονέκτημα της ελληνικής εκπαίδευσης, ακόμα και στις σημερινές δύσκολες συνθήκες, παραμένει το ανθρώπινο δυναμικό της. Είναι πεποίθησή μου, που πηγάζει από την πολυετή συνεργασία μας, ότι οι εκπαιδευτικοί είναι μια επαγγελματική ομάδα σταθερά προσανατολισμένη στο καθήκον, ακόμα κι όταν υπάρχει παντελής απουσία υλικών κινήτρων. Αυτή τη σημαντική παράμετρο θέλω να αναδείξουμε και να αξιοποιήσουμε, μετατρέποντας την κρίση σε ευκαιρία. Όλοι μαζί θα πρέπει να αναδιοργανώσουμε τον εργασιακό μας βίο, διδάσκοντας με το παράδειγμά μας τους μικρούς μαθητές και αυριανούς πολίτες τις αρχές της εντιμότητας, της συλλογικότητας, της αυτοθυσίας, της αλληλεγγύης, της κοινωνικής ευθύνης, του υγιούς πατριωτισμού, της σκληρής δουλειάς και της αισιοδοξίας. Από τη μεριά μου θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι κεντρική και θεμελιώδης επιλογή μου θα είναι οι αρχές της χρηστής διοίκησης, η προστασία του δημόσιου συμφέροντος, η αμεροληψία αλλά και η καλή πίστη και η εμπιστοσύνη προς το εκπαιδευτικό προσωπικό. Θα είμαι πάντοτε στη διάθεσή σας για την επίλυση προβλημάτων, για την ανάληψη πρωτοβουλιών, για την υλοποίηση καινοτομιών με στόχο πάντα τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.
Βασίζομαι στη συνεργασία μαζί σας και στη σκληρή προσωπική μου δουλειά για να ανταποκριθώ στην τιμή που μου έκανε η Πολιτεία με την επιλογή μου ως Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης. Γι’ αυτό σας εύχομαι καλή χρονιά, δύναμη και αισιοδοξία στο έργο σας και ευόδωση όλων των επιθυμιών σας.
Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Δρ. ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου