Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Ευχαριστήρια Επιστολή



Καλυβιάνος  Λεωνίδας

Εκπ/κος Φυσικής Αγωγής
Α/θμιας Εκπ/σης Φλώρινας

                                                                                                Φλώρινα 31-05-2013

                                    Ευχαριστήρια Επιστολή

                        Αγαπητοί Συνάδελφοι

            Με αφορμή τη διαδικασία εκλογών του συλλόγου των Εκπαιδευτικών  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, Ελεγκτικής Επιτροπής και Αντιπροσώπων   αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω προσωπικά τους συναγωνιστές - συντρόφους του ψηφοδελτίου της ΔΥ.ΣΗ. Πανελλήνιο Ανεξάρτητο Συνδικαλιστικό  Κίνημα  ( Άννα ,Γιώργο ,Νατάσα  Αθηνά ,Νίκο ,Λάζαρο ,Κοσμά, Ελένη, Στέλιο, Θεοδώρα, Κώστα , Κυριάκο , Θωμά ) για τον δύσκολο ειλικρινή και αδέσμευτο αγώνα  που δώσαμε όλοι μαζί.
           
Ιδιαίτερα όμως, όλους τους συναδέλφους ανεξαρτήτου αποχρώσεων και αντιλήψεων  που με στήριξαν και μου χάρισαν  απλόχερα την εκλογή μου στο Διοικητικό  Συμβούλιο του συλλόγου Π.Ε. Φλώρινας .
           
Να είστε σίγουροι ότι θα προσπαθήσω να  ανταποκριθώ και θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου στην εμπιστοσύνη που  μου προσφέρατε.
            Θα ήταν παράλειψη μου να μην εκφράσω για το απερχόμενο Δ.Σ. του συλλόγου  τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια διότι ανταποκρίθηκε επάξια στο δύσκολο έργο που είχε αναλάβει σε  τοπίο θολό για τον κλάδο μας .

                                         Σας ευχαριστώ όλους

                        ΚΑΛΥΒΙΑΝΟΣ  ΛΕΩΝΙΔΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου