Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

2 Εξειδικευμένα Σεμινάρια για τις εξαγωγές



Glocalization
Προσαρμοστείτε στις ξένες αγορές
για να πετύχετε


Export Pricing
Τιμολόγηση για Εξαγωγές
 

Κάθε αγορά είναι διαφορετική. Δεν μπορούμε να πετύχουμε, εάν δεν προσαρμοστούμε στις εκεί συνθήκες. Η έξυπνη προσαρμογή των στρατηγικών μας στις τοπικές συνθήκες ονομάζεται Glocalization. Όποια αγορά και αν επιλέξετε για τα προϊόντα σας, πρέπει να προσαρμόσετε αποτελεσματικά αυτό που προσφέρετε (το μείγμα marketing σας) στις συνθήκες της εκεί αγοράς.

Οι τοπικές ανάγκες, ο εκεί ανταγωνισμός, οι οικονομικές δυνατότητες οι συνήθειες και οι προτεραιότητες των πιθανών πελατών σας καθώς και τα υπάρχοντα δίκτυα διανομής είναι λίγοι μόνο από τους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη σας πριν αποφασίσετε το μείγμα marketing με το οποίο θα προσπαθήσετε να κερδίσετε το επιθυμητό μερίδιο της αγοράς.

Σε ποιούς απευθύνεται: Στελέχη πωλήσεων & μάρκετινγκ εξαγωγικών επιχειρήσεων, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που ανοίγονται στο εξωτερικό και θέλουν να πετύχουν.

Αναλυτική Θεματολογία:




A. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ EΞΑΓΩΓΩΝ
• Εξαγωγική Στοχοθέτηση.
• Σχεδιασμός του Εξαγωγικού Μείγματος Marketing.
• Σύγχρονες Στρατηγικές Στόχευσης των αγορών.
• Μήτρα Ανάπτυξης Προϊόντος – Αγοράς
• Μέθοδοι Εισόδου στην τοπική αγορά. Κριτήρια επιλογής.
Β. ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
• Επιθυμητά επίπεδα κάλυψης της τοπικής αγοράς - στόχου;
• Ποιο κανάλι διανομής ταιριάζει στα προϊόντα & τις δυνατότητές μου
• Αξιολόγηση Έκτασης και Ποιότητας της Διανομής 
• Να εξάγω Απευθείας στον πελάτη ή να στηριχθώ σε Ενδιάμεσους;
• Αντιπρόσωποι και Διανομείς – Τι προσφέρουν και τι ζητούν.
• Κριτήρια επιλογής, Αξιολόγηση Συνεργασιών
• Το περιβάλλον της Οργανωμένης Λιανικής στο Διεθνή Χώρο
Γ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
• Το Προϊόν ορίζει την Αγορά & τους Ανταγωνιστές.
• Γιατί οι περισσότερες προσπάθειες για εξαγωγή αποτυγχάνουν
• Είναι το προϊόν μου κατάλληλο για εξαγωγή; 
• Τυποποίηση ή Προσαρμογή; Stress-Test ανταγωνιστικότητας.
• Η σημασία της Συσκευασίας στο Διεθνή Χώρο
• Ανάγκες για Προσαρμογή και «Επικοινωνία».
• Διαχείριση Επωνυμίας & Άξονες Ανταγωνιστικής Διαφοροποίησης
• Στοχεύοντας σε μερίδια «καρδιάς». 
Δ. ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
• Η Λογική και το Πλαίσιο της Εξαγωγικής Τιμολόγησης
• Παράγοντες που επηρεάζουν τον καθορισμό των Τιμών
• Στόχοι και συγκεκριμένες Στρατηγικές Τιμολόγησης.
• Προσδιορισμός Στρατηγικών ανάλογα τις συνθήκες.
• Κύριες Μέθοδοι Τιμολόγησης επιδράσεις στις τιμές εξαγωγής.
• Ενσωμάτωση των εμπορικών Όρων Incoterms 2010.
• Δόμηση “Door-to-Door” Τιμών – Price Structure. 
Ε. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ
• Προσδιορίζοντας τους Στόχους «Επικοινωνίας» στην ξένη αγορά
• Τα Συστατικά Στοιχεία του Διεθνούς Μείγματος Προώθησης
• Τι Μήνυμα θα στείλετε στο «Κοινό – Στόχο» σας;
• Θα είναι Πρωτότυπο ή Προσαρμοσμένο στις τοπικές συνθήκες.
• Παρελήφθη & Έδρασε τελικά, όπως αναμένατε ή όχι;
• Τι είδους προωθητικές Δράσεις θα προσφέρετε σε Ενδιάμεσους;
• Πώς θα διαχειριστείτε τo Brand Name σας στο εξωτερικό;
• Πόσο αποτελεσματική είναι η εξαγωγική Ιστοσελίδα σας;

Εισηγητής: ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ
Οικονομολόγος, πτυχιούχος ΕΚΠΑ, με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA in Corporate Strategy.
Διαθέτει 15ετή προϋπηρεσία στους τομείς των πωλήσεων, μάρκετινγκ και εξαγωγών σε διεθνείς Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις.
Έχει αναλάβει, με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό, διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, σε περιβάλλοντα FMCG, B2B, EPC.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ΩΡΕΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ & ΧΩΡΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 8 Νοεμβρίου 2013, 15.00-21.00, Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης.
ΑΘΗΝΑ 11 Νοεμβρίου 2013, 15.00-21.00, Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.

ΚΟΣΤΟΣ175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή) Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, δωρεάν αντίτυπο του Οδικού Χάρτη Εξαγωγών, καφέ, χυμούς & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.


ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 3 ΔΟΣΕΙΣ!
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.




Με φιλικούς Χαιρετισμούς
Για την Global Greece


Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ, DipM, MIEx.


Ο ανταγωνισμός στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης απαιτεί την δημιουργική εφαρμογή των πιο σύγχρονων μεθόδων Marketing. Η τιμολογιακή πολιτική στο διεθνές marketing είναι ακόμη πιο σημαντική και ευαίσθητη από ότι είναι σε τοπικό επίπεδο, αλλά  παραμένει δυστυχώς παραμελημένη από πολλές επιχειρήσεις. 
Σε ένα απολύτως εξειδικευμένο σεμινάριο θα παρουσιαστούν αναλυτικά βέλτιστες τιμολογιακές πρακτικές, σύγχρονες τεχνικές, επιτυχημένα παραδείγματα, κερδοφόρα μυστικά, λάθη προς αποφυγή και τρόποι για να κερδίσετε ξένους πελάτες αλλά και τους ξένους ανταγωνιστές με όπλο σας την τιμή.
Ανεξάρτητα εάν διαπραγματεύεστε πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών αλλά και συμβόλαια ειδικών έργων θα εφοδιαστείτε με κερδοφόρες λύσεις και τεχνικές.
Η συμφωνία επί μιας «Δίκαιης» Τιμής αποτελεί πάντα ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο σημείο των Διαπραγματεύσεων. Συχνά όμως, δεν τίθεται θέμα Τιμής αλλά Αξίας.
Θα ακολουθηθεί μεθοδολογία που εξασφαλίζει την μεταφορά γνώσεων, μεθόδων και τεχνικών στις ιδιαίτερες συνθήκες των συμμετεχόντων.

Σε ποιούς απευθύνεται:
Στελέχη πωλήσεων & μάρκετινγκ εξαγωγικών επιχειρήσεων, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που ανοίγονται στο εξωτερικό και καλούνται να σχεδιάσουν την εξαγωγική τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης ή και μόνο κάποιων προϊόντων και θέτουν τις τιμές για πωλήσεις ή άλλες συμφωνίες με το εξωτερικό.

Αναλυτική Θεματολογία:
• Πώς εκλαμβάνουν οι Συναλλασσόμενοι τη σχέση Αξίας – Τιμής;
• Η Συνεισφορά της τιμής ως συντελεστής δημιουργίας Κερδών.
• Πότε η τιμή παίζει σημαντικό Ρόλο και πότε η σημασία της είναι
   μειωμένη έναντι των άλλων στοιχείων του μείγματος;
• Διαδικασία Τιμολόγησης. Από ποια αφετηρία θα ξεκινήσω;
• Η Λογική της τιμής.
• Το «Image» της τιμής.
• Προσδιορισμός Ποιοτικών & Ποσοτικών Στόχων.
• Κύριες Στρατηγικές Τιμολόγησης.
• Εφαρμόζοντας τις  «σωστές» τιμές στα διαφορετικά στάδια
  ανάπτυξης των προϊόντων μου στην ξένη αγορά.
• Ποιες συνθήκες ευνοούν μια Ανταγωνιστική τιμολόγηση;
• Πότε οι τιμές μου θα Μεγιστοποιούν το Κέρδος;
• Γιατί είναι κρίσιμη η «πρώτη» τιμή στην οποία θα προσφέρω το
  προϊόν μου;
• Βασικές Μέθοδοι Καθορισμού τιμών – Προϋποθέσεις &
  Περιορισμοί.
• Ελέγξιμοι και μη Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαμόρφωσή  
  της τιμής.
• Εμπορικοί Όροι & Προϋποθέσεις.
• Διαφοροποιημένη τιμολόγηση - Μορφές & Στόχοι.
• Διαχείριση και Προσαρμογή Εκπτώσεων & Πιστώσεων.
• Πώς επηρεάζουν οι Αυξομειώσεις των τιμών;
• Τρόποι & Μέθοδοι Αύξησης της Αξίας και των κερδών.
• Δόμηση Door-to-Door τιμής εξαγωγής.
• Case Study

Εισηγητής: ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ
Οικονομολόγος, πτυχιούχος ΕΚΠΑ, με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA in Corporate Strategy.
Διαθέτει 15ετή προϋπηρεσία στους τομείς των πωλήσεων, μάρκετινγκ και εξαγωγών σε διεθνείς Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις.
Έχει αναλάβει, με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό, διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, σε περιβάλλοντα FMCG, B2B, EPC.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ΩΡΕΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ & ΧΩΡΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 9 Νοεμβρίου 2013, 11.00-17.00, Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης.
ΑΘΗΝΑ 12 Νοεμβρίου 2013, 15.00-21.00, Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.

ΚΟΣΤΟΣ175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή) Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, δωρεάν αντίτυπο του Οδικού Χάρτη Εξαγωγών, καφέ, χυμούς & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.


ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 3 ΔΟΣΕΙΣ!
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.



Σημειωση!
Για την συμμετοχή και στα δύο σεμινάρια υπάρχει Ειδική Τιμή 300 ευρώ.
Ισχύει επίσης και η προσφορά "Για κάθε δύο άτομα της ίδιας επιχείρησης, το τρίτο δωρεάν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου