Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Παράπονα για το μπάσκετ του «Αριστοτέλη»


Την Κυριακή 16/3/2014 στις 17:30, πήγα για να τρέξω στο γήπεδο ποδοσφαίρου στο Δ.Α.Κ. Φλώρινας, με την σύζυγό μου και τον 5 ετών γιο μου. Καλέσαμε να έρθουν στο γήπεδο και την αδερφή της συζύγου μου με το σύζυγό της και τα 2 παιδιά τους (8 και 5 ετών) για να παίξουν όλα μαζί.
Όταν τελείωσα εγώ με το τρέξιμο, τους είπα να πάμε για λίγο μέσα στο «ΚΛΕΙΣΤΟ» όπου έπαιζε η «ΑΝΔΡΙΚΗ» ομάδα του Φ.Σ.Φ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ με την ομάδα της ΛΑΡΙΣΑΣ αγώνα μπάσκετ.
Είμαι από τους πρώτους που πήρα εισιτήριο διαρκείας για τους αγώνες της ΑΝΔΡΙΚΗΣ ομάδας μπάσκετ του Φ.Σ.Φ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ στην Γ’ Εθνική κατηγορία (αν και ανήκω σε άλλο σύλλογο και καμία σχέση δεν είχα ποτέ με το τμήμα μπάσκετ του Φ.Σ.Φ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ).
Μπαίνοντας μέσα και κατευθυνόμενος προς την κερκίδα όπου είχε το πολύ 30 φιλάθλους (ο ΑΡΗΣ ΑΤΡΑΠΟΥ και ο ΑΜΥΝΤΑΣ ΣΚΟΠΙΑΣ έχουν σχεδόν πάντα 200 φιλάθλους), με σταματάνε δυο κύριοι και μου ζητάνε να «κόψω» εισιτήριο για περάσω. Τους είπα ότι έχω διαρκείας αλλά ότι θα έμπαιναν μαζί μου και οι υπόλοιποι. Αυτοί μου είπαν ότι θα έπρεπε να κόψει ένας ακόμα τουλάχιστον αφού θα έμπαιναν ακόμα 6 άτομα και εγώ εκνευρισμένος τους είπα ότι δεν θα κόψει κανείς. Ο ανεψιός μου φοβήθηκε από την «ένταση» που προκλήθηκε και βγήκε έξω και η σύζυγός μου τους είπε ότι δεν θα μπουν τελικά και ότι ήρθαν μόνο για τα παιδιά και δεν είχαν καμιά «καούρα» για τον αγώνα (να σημειώσω ότι η σύζυγός μου δεν έχει έρθει να με δει εμένα όταν αγωνίζομαι) και έφυγαν έξω και με περίμεναν να βγω και εγώ.
Στην είσοδο ήταν και άλλοι αθλητές από την ομάδα του ΑΜΥΝΤΑ ΣΚΟΠΙΑΣ που είχαν έρθει για να συμπαρασταθούν στην ομάδα της Φλώρινας οι οποίοι όταν τους ζητήθηκε να κόψουν εισιτήριο τους είπαν ότι με 5,00 € μπαίνουν στο «ΧΑΡΙΛΑΟΥ» και έφυγαν.
Λίγο πριν την λήξη του 2ου 10λέπτου (είχε 2 λεπτά περίπου ακόμα) σε άλλον έναν οικογενειάρχη με τα 3 από τα 5 παιδιά του, που πέρσι έρχονταν στο γήπεδο για να συμπαρασταθεί στην ομάδα του Φ.Σ.Φ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, του ζητούν να κόψει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα εισιτήριο για να εισέλθουν. Φυσικά και αυτός έφυγε.
Θέλω να μου απαντήσουν από την διοίκηση του Φ.Σ.Φ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, αν τους ενδιαφέρει να πάει καλά ο ομάδα ή τους ενδιαφέρει μόνο το ΧΡΗΜΑ.
Η ομάδα φέτος δεν έχει κάνει ούτε μια νίκη έχοντας χάσει το 80% τουλάχιστον των αγώνων δια περιπάτου από τις αντίπαλες ομάδες. Θεωρώ ότι το εισιτήριο θα έπρεπε να καταργηθεί τουλάχιστον από το ξεκίνημα του 2ου γύρου των αγώνων ώστε να έρθει ο κόσμος στο γήπεδο.
Ανέφερα παραπάνω την κατηγορία της ομάδας σε ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ γιατί αυτό που είδα χθες ήταν ότι εκδιώχθηκαν όλοι σχεδόν οι άντρες (εκτός από τρεις) και η ομάδα αγωνίζεται με αθλητές από τις μικρότερες κατηγορίες (εφηβικό, παιδικό). Δεν υπήρχε ούτε ένας συμμαθητής τους στην κερκίδα για να χειροκροτήσει αυτά τα ΠΑΙΔΙΑ.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Δεν πρόκειται να ξανακατέβω σε αγώνα του Φ.Σ.Φ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ αν εξακολουθηθεί η ίδια πολιτική!!!

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου