Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΝΤΑΜΠΙΖΑ ΣΤΕΛΙΟΥ

Δυστυχώς, βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω την παραίτηση μου από τη θέση του προπονητή της ΘΥΕΛΛΑΣ ΦΙΛΩΤΑ.

Οι λόγοι της παραίτησης μου είναι γνωστοί στον πρόεδρο της ομάδας εδω και μήνες και πλέον και στα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ.
Όσο δε για τον υπόλοιπο κόσμο της ΘΥΕΛΛΑΣ θέλω να τον διαβεβαιώσω ότι στα 2 χρόνια που ήμουν στο σύλλογο, τον υπηρέτησα με όλες μου τις δυνάμεις και μοναδικό γνώμονα σε όλες μου τις αποφάσεις είχα το συμφέρον της ομάδας και την ικανοποίηση των στόχων που μου είχαν αναθέσει!Αισθάνομαι πραγματικά πολύ περήφανος που οδήγησα την ομάδα σε 2 πρωταθλήματα, ένα 1 κύπελλο και την άνοδο στη Γ Εθνική για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου!!!Δυστυχώς όμως, δεν έχω πλέον την απαραίτητη διάθεση και ενέργεια που απαιτείται για έναν προπονητή, προκειμένου να σχεδιάσει, να δουλέψει και να εμπνεύσει τους ποδοσφαιριστές του για νέους στόχους στη ΘΥΕΛΛΑ ΦΙΛΩΤΑ.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές που συνεργάστηκα αυτά τα 2 χρόνια για την τεράστια προσπάθεια που κατέβαλαν προκειμένου να πετύχουμε το όνειρο, τους διοικούντες για την τιμή που μου κάνανε, αναθέτοντας μου το τιμόνι της ΘΥΕΛΛΑΣ και τον πρόεδρο κ.Ηλιάδη για την αμέριστη εμπιστοσύνη που μου έδειξε σε όλες τις δύσκολες στιγμές.Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου καλή συνέχεια και εις ανώτερα!!!


ΜΕ ΤΙΜΗΝΤΑΜΠΙΖΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου