Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012

Φλώρινα: Ένα από τα καλύτερα δημοτικά συμβούλια, με ποιότητα σύνεση και ομοψυχία των παρατάξεων έγινε την Τρίτη!




Υπό την Προεδρία της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Φλώρινας κ. Ζέτας Ρίζου και παρουσία του Δημάρχου Φλώρινας κ. Γιάννη Βοσκόπουλου, συνεδρίασε την Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012 το Δημοτικό Συμβούλιο Φλώρινας με 34 θέματα στην ημερήσια διάταξη και ένα εκτός αυτής.
Ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Γιάννης Βοσκόπουλος ενημερώνοντας τους Δημοτικούς Συμβούλους, μίλησε εκτενώς για πολλά ζητήματα. Συγκεκριμένα είπε:
«Όπως γνωρίζετε όλοι, αυτές τις μέρες τα γεγονότα τρέχουν, τα γεγονότα που αντιμετωπίζουμε στο Δήμο Φλώρινας και γενικότερα αυτά που αντιμετωπίζουν οι συνδημότες μας. Το ένα θέμα αφορά στο πετρέλαιο θέρμανσης, για το οποίο έχει γίνει ήδη μια διαδήλωση. Καταρχήν, είχε προηγηθεί μία σύσκεψη στο Ε.Β.Ε στην οποία ήταν παρόντες όλοι οι φορείς και οι σύλλογοι και τέθηκαν οι απόψεις τους σχετικά με το πετρέλαιο θέρμανσης και με το πώς πρέπει να κινηθούμε για να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο για τη Φλώρινα. Κάποια ιδιαίτερη απόφαση στη σύσκεψη αυτή δεν ελήφθη.
Στη συνέχεια ορίστηκε μία επιτροπή, η οποία θα απαρτιζόταν από εκπροσώπους όλων των φορέων και θα αποφάσιζε τον τρόπο διεκδίκησης. Η επιτροπή συνεδρίασε πριν λίγες μέρες με τελική απόφαση να κλείσουν όλες οι υπηρεσίες του νομού με καταλήψεις, από το τελωνείο μέχρι τους σταθμούς ηλεκτρικής ενέργειας, στις 30 και 31 Οκτωβρίου. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν έχει οριστικοποιηθεί, γιατί πρέπει να βρούνε τον τρόπο με τον οποίο θα προχωρήσουν στις ενέργειες αυτές, ώστε να μην υπάρξει καμία εμπλοκή της δικαιοσύνης. Η αντιπροσωπεία, η οποία αποφάσισε να κατέβει στην Αθήνα, ζήτησε να διαθέσουμε όλοι οι φορείς από ένα λεωφορείο, για να κατέβει και κόσμος μαζί τους για να διαδηλώσουν όλοι μαζί στη Βουλή ή ακόμα και να επισκεφτούν και κάποιους θεσμικούς παράγοντες, Υπουργούς και Αρχηγούς κομμάτων.
Στην πρώτη συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε στο Ε.Β.Ε  η δική μου πρόταση, την οποία έχω επαναλάβει πολλές φορές, έχει δύο σκέλη. Το πρώτο αφορά στο να ζητήσουμε  πετρέλαιο θέρμανσης αποφορολογημένο, να έχει δηλαδή ίδια τιμή με αυτό που παίρνουν οι λιμενικοί, αυτό δηλαδή που χορηγείται στα λιμάνια. Ακόμα όμως και αυτό, δε λύνει το πρόβλημα της Φλώρινας, γιατί πολλοί συνδημότες μας έχουν ήδη μετατρέψει τους καυστήρες πετρελαίου σε καυστήρες που καίνε άλλα υλικά. Μάλιστα οι φτωχές οικογένειες, οι χαμηλόμισθοι και οι χαμηλοσυνταξιούχοι του ΟΓΑ αδυνατούν να αγοράσουν ακόμα και ξύλα για το χειμώνα. Όπως επίσης, υπάρχουν και  άτομα με ειδικές ανάγκες, τα οποία με μια επιδότηση που παίρνουν, της τάξεως των 400€ το δίμηνο, πρέπει να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες τους. Είναι πολλά τα μέλη της κοινωνίας μας που αυτή τη στιγμή ζουν σε μια άθλια κατάσταση. Και είναι ευτύχημα που στη Φλώρινα έχουμε τη Μητρόπολη η οποία βοηθάει πολλές άπορες οικογένειες. Οπότε το πετρέλαιο χωρίς φόρο, το οποίο συζητάμε δε λύνει γενικότερα το πρόβλημα της περιοχής μας. Θα το έλυνε μόνο, αν έδιναν επιδότηση σε αυτούς που χρησιμοποιούν άλλες καύσιμες ύλες για θέρμανση.
Το δεύτερο σκέλος της πρότασής μου αφορά στον τοπικό πόρο που αναλογεί στο Δήμο και στο Νομό μας.  Ο τοπικός πόρος για το Νομό έχει ένα ύψος της τάξεως περίπου των 4-4,5 εκατομμυρίων ευρώ με το 4 της χιλίοις. Αυτή τη στιγμή ξέρουμε ότι υπάρχει νομοθεσία και ο τοπικός πόρος είναι πλέον 6 της χιλίοις, δηλαδή στα 4,5 εκατομμύρια έχουμε επιπλέον 2 της χιλίοις, οπότε πάμε στα 6-6,5 εκατομμύρια περίπου. Αυτό δεν μπορούμε να το πούμε με ακρίβεια γιατί ο τοπικός πόρος σύμφωνα με τη νομοθεσία, προκύπτει από έναν υπολογισμό της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας, δηλαδή βάσει του τζίρου της ΔΕΗ από τα εργοστάσια ηλεκτρικής ενέργειας στη Φλώρινα και στο Αμύνταιο. Αυτός ο τοπικός πόρος είναι ήδη θεσμοθετημένος, ήδη τον παίρνουμε, άσχετα με το αν αυτόν το χρόνο δεν έχουμε πάρει τίποτα, γιατί εκκρεμούν Υπουργικές αποφάσεις για το πώς θα γίνεται η κατανομή. Δηλαδή αν το 50% θα εξακολουθήσει να δίνεται στην Περιφέρεια και το 50% στους Δήμους ή αν αυτό το 50% της  Περιφέρειας, τώρα με τους διευρυμένους Δήμους, έρθει στους Δήμους και δοθεί ένα μικρότερο ποσοστό στην Περιφέρεια. Αυτό δεν έχει ξεκαθαριστεί. Το θέμα όμως είναι πως ο τοπικός πόρος  που αναλογεί στο Νομό, θα είναι περίπου 6-6,5 εκατομμύρια.  Αν υποθέσουμε ότι από τον τοπικό πόρο ένα ποσοστό έπαιρνε η Πρέσπα, το υπόλοιπο ποσό αντιστοιχούσε στους υπόλοιπους Δήμους, σήμερα στους δύο Δήμους, της Φλώρινας και του Αμυνταίου. Και η μοιρασιά είναι σχεδόν ισόποση, γιατί για την κατανομή του τοπικού πόρου υπεισέρχονται κριτήρια  πληθυσμιακά, έκτασης των Δήμων, το ποιοι Δήμοι είναι ενεργειακοί κ.λ.π. Αυτή τη στιγμή με το 6 της χιλίοις στο Δήμο Φλώρινας αντιστοιχούν περίπου 3.000.000€, μπορεί και παραπάνω.
Τα λιγνιτωρυχεία Αχλάδας πληρώνουν στο κράτος το γνωστό λιγνιτόσημο, δηλαδή το τέλος εξόρυξης λιγνίτη, το οποίο  ανέρχεται  περίπου στα 1,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Από αυτά τα χρήματα ένα ποσοστό αναλογεί στην τοπική αυτοδιοίκηση, όπως ακριβώς γίνεται και με τα λατομεία. Από τα ορυχεία όμως δεν δινόταν αυτό το ποσό για την τοπική αυτοδιοίκηση και πιστεύουμε, τόσο εγώ όσο και οι υπόλοιποι Δήμαρχοι, πως κάτι τέτοιο είναι παράνομο και ειδικά για τη Φλώρινα. Δεν είχε μπει τέλος εξόρυξης, γιατί τα ορυχεία γενικότερα τα είχε η ΔΕΗ, η οποία ήταν κρατική, άρα δεν πλήρωνε το κράτος στο κράτος τέλος εξόρυξης. Κοντά στη ΔΕΗ δεν πλήρωναν και τα ιδιωτικά ορυχεία. Πλήρωναν το ποσοστό τους στο κράτος αλλά όχι στην τοπική αυτοδιοίκηση. Πιστεύουμε λοιπόν, ότι δικαιούμαστε από τα ιδιωτικά ορυχεία της περιοχής μας, ένα ποσοστό από την εξόρυξη του λιγνίτη αλλά και γενικότερα σαν δίκτυο ενεργειακών Δήμων δικαιούμαστε ένα ποσοστό από τα ορυχεία εξόρυξης της ΔΕΗ, διότι πλέον η ΔΕΗ είναι μια ανώνυμη εταιρεία και δεν είναι καθαρά κρατική. Άρα, πρέπει και αυτή να πληρώνει αντίστοιχα το τέλος εξόρυξης και ένα μέρος να πηγαίνει και στην τοπική κοινωνία. Ήδη έχουν γίνει διάφορες ενέργειες από το Δίκτυο Ενεργειακών Δήμων και θα προσπαθήσουμε να διεκδικήσουμε έστω και από την Ε.Ε. αυτό το τέλος, το οποίο μας ανήκει. Οπότε στο Δήμο Φλώρινας με τα 3.000.000€ του τοπικού πόρου, το 1.500.000€ από το τέλος εξόρυξης λιγνίτη από τα λιγνιτωρυχεία Αχλάδας και τα  15.000.000€ από το τέλος εξόρυξης από το ορυχείο της Βεύης , το οποίο πολύ σύντομα ακούμε πως θα λειτουργήσει, αντιστοιχούν 19.500.000€ ετησίως.
Από μια έρευνα που έχω κάνει και από πληροφορίες που πήρα από τη ΔΕΗ για το Δήμο Φλώρινας, οι πελάτες για το οικιακό τιμολόγιο της ΔΕΗ είναι 16.382 και η αξία του  ρεύματος μηνιαίως είναι 317.280€ περίπου, ανάλογα με την  κατανάλωση. Το βιομηχανικό τιμολόγιο είναι 218 πελάτες  και 20.682€ μηνιαίως. Το εμπορικό και το γεωργικό τιμολόγιο  περιλαμβάνει γύρω στους 5.632 πελάτες και η αξία για το πρώτο είναι 204.000€ μηνιαίως και 353.000€ για το δεύτερο. Οπότε, αν πούμε ότι δίνουμε τον τοπικό πόρο, για να έχουμε δωρεάν ρεύμα οι κάτοικοι του Δήμου Φλώρινας για οικιακή χρήση, τότε χρειαζόμαστε 3.340.000€ ετησίως. Τόσα χρήματα χρειάζονται, για να μπορεί να πληρωθεί το οικιακό ρεύμα και να μην πληρώνει κανένας δημότης οικιακό ρεύμα στη ΔΕΗ. Φυσικά, αν αποφασιστεί κάτι τέτοιο θα πρέπει να μπει και ένα όριο κατανάλωσης, όπως γίνεται με τους υπαλλήλους της ΔΕΗ. Αν συνυπολογίσουμε τώρα όλα τα τιμολόγια μπορούμε να έχουμε δωρεάν ρεύμα, θέτοντας κάποιους περιορισμούς, για όλους τους πελάτες. Νομίζω πως αν επιδιώξουμε αυτή τη λύση θα δώσουμε ανάσα στους χαμηλόμισθους, οι οποίοι δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε ξύλα. Αλλά πέρα από αυτό θα γίνει και πολλή ελκυστική η βιομηχανική μας περιοχή, διότι όταν κάποιος θέλει να επενδύσει σε μια περιοχή βλέπει τα ανταποδοτικά  της περιοχής. Αυτή η διεκδίκηση νομίζω πως είναι πολλή σοβαρή, εφικτή και θα εξυπηρετηθούν οριζόντια όλοι οι κάτοικοι.
Αυτή είναι η θέση μου  και θα ήταν καλό να τη στηρίζαμε ως Δημοτικό Συμβούλιο και στη συνέχεια να κατεβαίναμε και στον Υπουργό, για να την καταθέταμε. Δε σας κρύβω πως καταθέτοντας αυτή τη θέση στη σύσκεψη που έγινε στο Ε.Β.Ε και ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Δημήτρης Ηλιάδης ήταν σύμφωνος με τη θέση και με τη διεκδίκησή μας.
Ένα άλλο σημαντικό θέμα είναι η άφιξη του τρένου και πιστεύουμε να εδραιωθεί πλέον στη Φλώρινα και να μην ξανακοπεί η διαδρομή του προς τη Φλώρινα, καθώς ακούμε τελευταία πως δεν έχει μεγάλη πληρότητα. Φυσικά είναι λογικό να μην έχει, με την οικονομική κατάσταση και τη λιτότητα που υπάρχει σήμερα. Δε μετακινείται ο κόσμος τόσο εύκολα από και προς Θεσσαλονίκη. Θα πρέπει όμως το τρένο να το προσέξουμε και να μη σταματήσει η λειτουργία του, γιατί είναι απαραίτητο λόγω του χαμηλού κόστους και της ασφάλειας που παρέχει.
Άλλο σημαντικό γεγονός είναι η τηλεθέρμανση της Φλώρινας.
Όλοι γνωρίζετε ότι πλέον ήρθε η έγκριση από την Ε.Ε. Η επιδότηση για την κατασκευή της τηλεθέρμανσης είναι περίπου 80%  και το 19% πρέπει να καλυφθεί από την ιδία συμμετοχή. Εμείς ως ΔΕΥΑΦ ζητήσαμε από την ΑΝΚΟ, η οποία έκανε τη μελέτη της τηλεθέρμανσης, να επικαιροποιήσει όλες τις μελέτες που χρειάζονται, για να δημοπρατηθεί το έργο. Πέρα από την επικαιροποίηση των μελετών υπάρχουν και άλλα θέματα που πρέπει να διεκπεραιωθούν, για να δημοπρατηθεί το έργο.
Είναι ένα έργο πολύ μεγάλο και το χρονικό διάστημα πάρα πολύ μικρό. Ήδη είχαμε μια σύσκεψη πριν από λίγες μέρες με την ΑΝΚΟ, τη ΔΕΥΑΦ και την ΑΝΦΛΩ για να δούμε, πώς θα προχωρήσουμε και πώς θα ανταπεξέλθουμε σε αυτό το τεράστιο έργο τη στιγμή που θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και θα έχει προχωρήσει. Τα προβλήματα τα οποία αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει το έργο είναι η έγκριση για ένα δάνειο των 3.000.000€ από το Παρακαταθηκών και Δανείων, το οποίο όμως δύσκολα δίνει έγκριση λόγω της μη εκταμίευσης της δόσης που περιμένει η χώρα μας από την Ε.Ε. και ταυτοχρόνως πρέπει να βρεθούν και τα υπόλοιπα χρήματα της ιδίας συμμετοχής. Ήδη ένα μικρό ποσοστό έχει η ΔΕΥΑΦ  και ο Δήμος απ’ τη μεριά του θα πρέπει να κάνει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΔΕΥΑΦ, είτε με χρήματα που έχει ο Δήμος από φόρους, είτε με χρήματα του τοπικού πόρου που δεν έχουν αξιοποιηθεί από τα παρελθόντα έτη. Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουμε είναι η δημοπρασία του έργου. Εάν κατά τη διάρκεια της δημοπρασίας υπάρχουν οι μειοδότες ή οι κοινοπραξίες και δεν υπάρξουν ενστάσεις, τότε το έργο θα προχωρήσει ομαλότατα. Εάν υπάρξουν όμως ενστάσεις, επειδή είναι ένα έργο ευρωπαϊκής εμβέλειας, τότε πλέον πολύ φοβάμαι ότι δε θα υπάρξει χρόνος, για να ολοκληρωθεί. Προς το παρόν όλα βαίνουν καλώς.
Έχουμε επικοινωνήσει και με τους αρμόδιους Υπουργούς και με τους αρμόδιους από  το Παρακαταθηκών και Δανείων και έχουμε θετικές  απόψεις. Εφόσον ολοκληρωθούν τα τεύχη δημοπράτησης, ευελπιστούμε μέχρι τέλη του έτους το έργο να έχει δημοπρατηθεί και στη συνέχεια όλα να πάνε καλά και να έχουμε τηλεθέρμανση, η οποία αφορά σε όλο το εγκεκριμένο σχέδιο της πόλης, δηλαδή το παλιό σχέδιο μαζί με τις επεκτάσεις.
Όσον αφορά στη τηλεθέρμανση της Μελίτης, ζήτησα εγγράφως να έχω από την ΑΝΚΟ τα στοιχεία που δείχνουν σε τι στάδιο βρίσκεται η τηλεθέρμανση της Μελίτης. Η μελέτη ήταν έτοιμη και στάλθηκε στο Δήμο το 2008 και από κει και πέρα δεν έγινε καμία ενέργεια, όχι λόγω κάποιας  ολιγωρίας αλλά ήταν απαραίτητο πρώτα να προχωρήσει η τηλεθέρμανση της Φλώρινας, γιατί χωρίς αυτή δεν μπορεί να υπάρξει η τηλεθέρμανση της Μελίτης».
Τα θέμα εκτός ημερήσιας διάταξηςι:
«Συμμετοχή του Δήμου στις κινητοποιήσεις που αφορούν στο πετρέλαιο θέρμανσης  και συμφωνία ή και εμπλουτισμό του ψηφίσματος που προέκυψε στη σύσκεψη του Ε.Β.Ε.Ε.» με εισηγητή το Δήμαρχο Φλώρινας κ. Γιάννη Βοσκόπουλου.
Το θέμα ψηφίστηκε ομόφωνα και το ψήφισμα εμπλουτίστηκε με τη διεκδίκηση του φόρου εξόρυξης του λιγνίτη.
Το ψήφισμα έχει ως εξής:
Θέμα:  «Οικονομική στήριξη του Δήμου Φλώρινας λόγω ακραίων συνθηκών διαβίωσης εξαιτίας της έντασης και της μακράς περιόδου δυσμενών καιρικών συνθηκών».
Ο ακριτικός Δήμος Φλώρινας αντιμετωπίζει κάθε χρόνο κατά τη χειμερινή περίοδο, που διαρκεί τουλάχιστον έξι μήνες, σημαντικά προβλήματα, καθώς οι πολικές θερμοκρασίες που επικρατούν στην περιοχή καθιστούν δύσκολη τη διαβίωση των κατοίκων. Ενδεικτικά, και σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας την Τρίτη, 17-01-2012, η θερμοκρασία που επικρατούσε στην πόλη της Φλώρινας ήταν -25,1°C, ενώ σε πολλές Τοπικές Κοινότητες έφτασε και στους -30,0°C! Οι παραπάνω θερμοκρασίες διατηρήθηκαν πάνω από ένα μήνα με αποτέλεσμα την κήρυξη του Δήμου Φλώρινας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, σύμφωνα με την αριθ. 231/16-01-2012 απόφαση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.
 Το κόστος της θέρμανσης των κατοίκων της περιοχής, είναι δυσβάστακτο, ώστε πολλές οικογένειες τον περσινό χειμώνα, να μην μπορούν πραγματικά να το καλύψουν. Είναι έντονο το αίσθημα αδικίας το οποίο νιώθουν οι κάτοικοι του ακριτικού Δήμου, αφού φορολογούνται όπως και οι υπόλοιποι κάτοικοι της χώρας, και παρότι έχουν χαμηλά εισοδήματα υποχρεώνονται να πληρώνουν 4 και 5 φορές παραπάνω για τη θέρμανση τους, αλλά και επιπλέον να επιβαρύνονται και με τη φορολογία που ενσωματώνεται στην τιμή του πετρελαίου. Θεωρούμε ότι είναι άμεση η ανάγκη  για αποκατάσταση αυτής της αδικίας σε ένα κοινωνικό κράτος δικαίου.
 Επίσης, η καταβολή του μεγαλύτερου μέρους του εισοδήματος των κατοίκων της περιοχής για τη θέρμανση τους δημιουργεί σημαντικά προβλήματα επιβίωσης. Για παράδειγμα, ένας συνταξιούχος του ΟΓΑ, ο οποίος λαμβάνει 300? σύνταξη, θα πρέπει να πληρώσει με το πενιχρό αυτό ποσό και το κόστος θέρμανσης και τα φάρμακα του, αλλά και τις βασικές ανάγκες για την επιβίωση του, πράγμα το οποίο είναι αδύνατον.
 Επιπλέον, η επιβάρυνση των επαγγελματιών της περιοχής είναι ακόμα μεγαλύτερη, καθώς υποχρεώνονται, εκτός από τις φορολογικές τους υποχρεώσεις, να καλύπτουν το κόστος θέρμανσης για τις επιχειρήσεις τους. Κι όλα αυτά σε μια περιοχή που το ποσοστό ανεργίας ξεπερνά το 35% και η κάθε θέση εργασίας είναι πολύτιμη.
 Επιπρόσθετα, επιβαρυνόμαστε καθημερινά από τη δραστηριοποίηση της ΔΕΗ για την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας (μόλυνση του περιβάλλοντος, μείωση του υδροφόρου ορίζοντα, ερημοποίηση εδαφών, κλπ.), ενώ δεν υπάρχει καμιά μέριμνα από την πολιτεία για ανταποδοτικά οφέλη.  
Για όλους τους παραπάνω λόγους, το Δημοτικό Συμβούλιο Φλώρινας:
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
1) Τη μη εφαρμογή της εξίσωσης του ειδικού φόρου πετρελαίου θέρμανσης με αυτό του πετρελαίου κίνησης και καλεί σε υπερψήφιση της σχετικής τροπολογίας που έχει κατατεθεί στη Βουλή και συζητείται τις προσεχείς ημέρες σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών.
 2) Επιπλέον και σε κάθε περίπτωση, διεκδικούμε την εφαρμογή ειδικού καθεστώτος όσον αφορά στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης στη Φλώρινα.
 3) Τη θεσμοθέτηση μόνιμης επιδότησης πετρελαίου θέρμανσης στο Δήμο Φλώρινας:
·για κάθε οικία
·για κάθε επιχείρηση
·για κάθε αγροτική και κτηνοτροφική μονάδα
·για κάθε Δημόσιο και Δημοτικό κτίριο
 4) Τη μετακύλιση του ποσού που αντιστοιχεί στον ενεργειακό Δήμο Φλώρινας από τον Τοπικό Πόρο στους λογαριασμούς της Δ.Ε.Η. των κατοίκων του Δήμου Φλώρινας, ώστε να υπάρξει σημαντική μείωση του πληρωτέου ποσού που αντιστοιχεί σε κάθε οικία και επαγγελματική στέγη και την απόδοση του τέλους εξόρυξης λιγνίτη στο Δήμο Φλώρινας.
 5) Ειδική μέριμνα για τις άπορες οικογένειες και τους ανέργους με την καταβολή, πέραν των προηγουμένων, επιδόματος για κάθε μορφή θέρμανσης.
 6) Αύξηση των λειτουργικών δαπανών, που διατίθενται από το Υπουργείο Εσωτερικών στις σχολικές επιτροπές για τη διασφάλιση της θέρμανσης των μαθητών, τουλάχιστον στο διπλάσιο. Είναι αδύνατο να λειτουργήσουν οι σχολικές μονάδες, με πραγματικά αυξημένο το κόστος της θέρμανσης.
Ζητούμε και απαιτούμε την ικανοποίηση όλων των παραπάνω αιτημάτων μας, για την αποκατάσταση της αδικίας σε βάρος των πολιτών του Δήμου μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου