Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Επικοινωνία & Επαγγελματική Συμπεριφορά για Στελέχη Διοίκησης & Γραμματείς



Αν είσαι στέλεχος ή γραμματέας επιχείρησης και επιθυμείς:
- Να βελτιώσεις τον τρόπο που επικοινωνείς με τους πελάτες και τους συνεργάτες σου
- Να προλαμβάνεις και να αποφεύγεις συγκρούσεις εντός και εκτός της επιχείρησης, και

- Να διαχειρίζεσαι αποτελεσματικά δύσκολους ανθρώπους και καταστάσεις...  Τότε αυτό το σεμινάριο είναι για σένα!
Γιατί η γνώση είναι δύναμη!
Το σεμινάριο αυτό δεν έχει ως στόχο να σου μάθει, απλά και μόνο, ορισμένες τεχνικές επικοινωνίας με τις οποίες μπορείς να πετυχαίνεις τους στόχους σου! Επιθυμεί να σου δώσει κάτι πολύ περισσότερο: Να σου διδάξει τον διαφορετικό τρόπο σκέψης, που κρύβεται πίσω από την αποτελεσματική επικοινωνία! Πώς και γιατί σκέφτονται και λειτουργούν οι άνθρωποι, και ποιο είναι το μυστικό, ώστε να δημιουργήσεις σχέσεις εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας μαζί τους.

Σε ποιους απευθύνεται
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με επικοινωνιακές δεξιότητες, ώστε να αυξήσει την αποτελεσματικότητά τους στις επαφές με το κοινό (πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες κτλ) μέσω της διαπροσωπικής και της τηλεφωνικής συνομιλίας.

Θεματικές ενότητες σεμιναρίου:
  • Η φιλοσοφία της επικοινωνίας
  • Τι σημαίνει επικοινωνώ σωστά
  • Ο/Η γραμματέας και το στέλεχος ως εικόνα της επιχείρησης
  • Εισαγωγή σ’ ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης: Τι σημαίνει επικοινωνώ σωστά
  • Η σημασία της εικόνας και τεχνικές δημιουργίας θετικών εντυπώσεων
  • Λόγια και συμπεριφορές που κερδίζουν το συνομιλητή και δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης.
  • Μη λεκτικές τεχνικές επικοινωνίας: γλώσσα του σώματος, εμφάνιση, η αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου και του χώρου.
  • Επαγγελματική τηλεφωνική συμπεριφορά
  • ·Χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες της τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • ·Χαιρετισμός
  • ·Κύριο μέρος συνομιλίας
  • ·Ολοκλήρωση τηλεφωνήματος
  • Αντιμετώπιση δύσκολων συνομιλητών και καταστάσεων
Το σεμινάριο γίνεται διαδραστικά, με υπόδυση ρόλων, ολιγόλεπτα τεστ και προβολή εκπαιδευτικού dvd.

Προσδοκώμενα αποτελέσματα
Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να γνωρίσουν
*        τη συμβολή τους στη θετική εικόνα της επιχείρησης
*        τη σημασία της λεκτικής και της μη λεκτικής επικοινωνίας
*        πώς μπορούν να επικοινωνήσουν καλύτερα με τους συνεργάτες της
          επιχειρήσεις, διαπροσωπικά και τηλεφωνικά
*        πώς να αποφεύγουν και να προλαμβάνουν συγκρούσεις
*        πώς να διαχειρίζονται αποτελεσματικά δύσκολους ανθρώπους και
          καταστάσεις

Εισηγητής:
Δρ. Ιορδάνης Κοτζαϊβάζογλου, Επικοινωνιολόγος - Οικονομολόγος, με μεγάλη εμπειρία σε επίπεδο διδασκαλίας και σεμιναρίων επικοινωνίας τόσο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όσο και σε πολλές μεγάλες επιχειρήσεις. Μεταξύ άλλων, έχει συγγράψει μαζί με τον Δ. Πασχαλούδη το βιβλίο «Οργανωσιακή Επικοινωνία», εκδόσεις Πατάκης

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες
ΑΘΗΝΑ Παρασκευή 25 Απριλίου, 15.00-21.00
Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Σάββατο 26 Απριλίου10.00-16.00, Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης

ΚΟΣΤΟΣ: 175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή) Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & snack καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
 
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 120 ευρώ. 

ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Αίτηση Συμμετοχής (click)

Με φιλικούς Χαιρετισμούς
Για την Global Greece

Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ, DipM, MIEx.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου