Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Καλυβιάνος Λεωνίδας Υποψήφιος σύμβουλος στην Π.Ε. Φλώρινας


Καλυβιάνος Λεωνίδας: «Χρειαζόμαστε ανθρώπους με ικανότητα και όραμα».
(Υποψήφιος σύμβουλος στην Π.Ε. Φλώρινας)

«Οι συλλογικές προσπάθειες στις δύσκολες στιγμές που βιώνει η χώρα, οι συγκεκριμένες προτάσεις, ο δυναμικός χαρακτήρας, το ήθος και η εντιμότητα σε συνδυασμό με την ικανότητα και το σθένος να συγκρουστούν με πρακτικές του παρελθόντος με ώθησαν στην κοινή προσπάθεια του συνδυασμού ΕΛΠΙΔΑ.

Δεν αρκούν οι καλές προθέσεις χρειάζονται άνθρωποι με ικανότητα και όραμα να απαντήσουν και να εφαρμόσουν τις προκλήσεις που επιβάλει η κοινωνία.
Η ΕΛΠΙΔΑ προτείνει λύσεις και δεν απαριθμεί προβλήματα κόντρα στον λαϊκισμό και την δημαγωγία με όπλα στις φαρέτρες της την ειλικρίνεια και εργατικότητα να διαθέτει λύσεις που έχει ανάγκη η Δυτική Μακεδονία.
Η ΕΛΠΙΔΑ συσπειρώνει γύρω της ένα ευρύτατο φάσμα κοινωνικών και πολιτικών δυνάμεων που περιλαμβάνει την κεντροαριστερά καθώς και το φιλελεύθερο κέντρο.
Η Δυτική Μακεδονία με σημαντική ιστορία στους απελευθερωτικούς αγώνες πρέπει να πάρει την θέση που αρμόζει στο εθνικό και ευρωπαϊκό περιβάλλον.
Η δική μας αδράνεια δηλώνει συνενοχή και υποταγή και η ΕΛΠΙΔΑ ως έννοια, σε συνδυασμό με τους κατάλληλους ανθρώπους απογειώνει την σημασία της και εκφράζει την αξιοκρατία και την συνέπεια στο πρόσωπο της επικεφαλής του συνδυασμού της Γεωργίας Ζεμπιλιάδου».

Ποιος είναι ο Λ. Καλυβιάνος
Γεννημένος στην Φλώρινα το 1969 αποφοίτησα από το 1ο Λύκειο το 1987 και εισήχθηκα στο Τμήμα Επιστήμης  Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Παντρεμένος με την Μανουσάκη Κατερίνα και πατέρας δυο παιδιών  δέκα και πέντε ετών.
Εκπαιδευτικός στην Α/θμια και Β/θμια  εκπαίδευση δίδαξα στα Αθλητικά Σχολεία της περιοχής το άθλημα της Ξιφασκίας.
Στην αθλητική μου σταδιοδρομία υπήρξα Πρωταθλητής Ελλάδος δυο φορές και μια Βαλκανιονίκης  συμμετείχα στην Εθνική Ομάδα για μια δεκαετία από το 1986 έως το 1996 όπου και τελείωσα την καριέρα μου   συμμετέχοντας όλα αυτά τα χρόνια στις μεγαλύτερες αθλητικές διοργανώσεις ( Παγκόσμια και Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα κ.α.) με αξιόλογη παρουσία σε αυτές.
Στην προπονητική μου καριέρα ήμουν προπονητής στον Παράδεισο Αμαρούσιου στη Γυμναστική Ένωση Φλώρινας και τα τελευταία 15 χρόνια  στον Όμιλο Ξιφασκίας Φλώρινας περνώντας  από την προπονητική και παιδαγωγική καθοδήγηση μου εκατοντάδες παιδιών συνδιαμορφώνοντας τον χαρακτήρα και την αθλητική τους επίδοση.
Ξεκινώντας την ενεργό ενασχόληση και συμμετοχή μου στα κοινά το 2006 έως 2007 εκλέγομαι  μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου στην ΕΛΜΕ Φλώρινας, το 2010 έως 2013 μέλος του Διοικητικού  Συμβουλίου του Συλλόγου Εκπ/κων Α/θμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και αντιπρόεδρος του συλλόγου στην τελευταία μου θητεία και το 2013 μέχρι σήμερα πρόεδρος του Συλλόγου Γυμναστών Φλώρινας.
Είμαι μέλος των συλλόγων του  Φυσιολατρικού Ορειβατικού Ομίλου Φλώρινας και του Μοναστηριωτών & των Πέριξ.
Η μεγάλη αγάπη και το χόμπι μου το οποίο μου το μετέδωσε ο πατέρας μου είναι οι ορειβατικές περιηγήσεις στους ορεινούς όγκους τις ευρύτερης περιοχής μας.                               

1 σχόλιο: