Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Ευχαριστήρια επιστολή του Τριανταφυλλίδη Κωνσταντίνου


Συμπολίτες και Συμπολίτισσες,   
Θα ήθελα ολόθερμα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου τόσο για τη στήριξή σας, όσο και για την εμπιστοσύνη που δείξατε απέναντι στην "Αναπτυξιακή Πορεία" και φυσικά στο πρόσωπό μου.
Είναι η πρώτη φορά που δραστηριοποιούμαι ενεργά στον πολιτικό στίβο και είμαι ιδιαίτερα περήφανος που μου δίνεται η ευκαιρία να συμβάλλω κι εγώ με τον τρόπο μου στην ανάπτυξη και ευημερία του τόπου μας.  Με έντονο το αίσθημα ευθύνης, θα προσπαθήσω να είμαι δυναμικά παρών στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων, έτσι ώστε να φανώ αντάξιος των προσδοκιών σας.
Θα ήθελα να συγχαρώ και όλους τους συνυποψήφιούς μου, που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και μπορέσαμε να προβάλουμε τη θέληση και την όρεξή μας για σκληρή δουλειά.  
Με εκτίμηση

Τριανταφυλλίδης Κωνσταντίνος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου