Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Ευχαριστήρια επιστολή του Κωνσταντίνου Γέρου


Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
Αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιά μου, γιατί με την ψήφο σας δώσατε μια μεγαλειώδη νίκη στον συνδυασμό «Ανατροπή – Δημιουργία» του Θεόδωρου Καρυπίδη. 
Σε προσωπικό επίπεδο θέλω να ευχαριστήσω όλους, όσοι πίστεψαν σε μένα, με εμπιστεύτηκαν και με ανέδειξαν πρώτο Περιφερειακό Σύμβουλο, σε σταυρούς, στην Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας.
Η στήριξή σας, εκτός από υπέρτατη τιμή για μένα, με γεμίζει με μεγάλο αίσθημα ευθύνης για την μετέπειτα πορεία.
Ευχαριστώ τον Θεόδωρο Καρυπίδη γιατί με επέλεξε συνοδοιπόρο σε αυτό το ταξίδι.
Ευχαριστώ τους ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ και τους ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΟΥ που με στήριξαν και κόπιασαν για μένα.
Ευχαριστώ όλους τους συνυποψήφιους μου για τον έντιμο, καθαρό και ωραίο αγώνα που δώσαμε όλοι μαζί.
Τέλος ευχαριστώ την γυναίκα μου και τα παιδιά μου για την αγάπη τους, αλλά και την υπομονή που έδειξαν όλο το διάστημα του προεκλογικού αγώνα.
Οι Περιφερειακές εκλογές τελείωσαν, τα προβλήματα όμως είναι εδώ και είναι πολλά. Με σκληρή δουλειά και την ενεργό συμμετοχή όλων σας πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε.
Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ έγινε, τώρα σειρά έχει η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.

Ο αγώνας μόλις ξεκίνησε

Γέρου Κωνσταντίνος
Περιφερειακός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου