Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

O Πρόεδρος της ΕΑΣ Αμυνταίου Γ. Γιαννιτσόπουλος απαντώντας στις κακοήθειες και αναλήθειες που διαδίδονται και γράφονται, στις ανώνυμες καταγγελίες αλλά και στα ηλεκτρονικά κοτσομπολιά , δήλωσε τα εξής:

Όπως είναι γνωστό και εύκολο να εξακριβωθεί από τον οποιοδήποτε, η οικογένειά μου, για πέμπτη γενιά, ασχολείται με την γεωργία και την κτηνοτροφία, εργάζεται και επενδύει αποκλειστικά στον πρωτογενή τομέα:
Στη φυτική παραγωγή καλλιεργούμε φρούτα, κηπευτικά, σταφύλια, όσπρια, πατάτες, δημητριακά και χορτονομές.
Στη ζωική παραγωγή εκτρέφουμε 1500 αιγοπρόβατα.

Επενδύουμε και αναπτύσσουμε την αγροτική μας οικονομία με στόχο το όφελος της επιχείρησης μας, των ανθρώπων που εργάζονται σ’ αυτήν, αλλά και των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται τη γη τους να τη καλλιεργούμε.
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας αξιοποιούμε τους διαθέσιμους ελληνικούς και κοινοτικούς πόρους, πάντα με γνώμονα την αναβάθμιση του αγροτικού τομέα.
Ουδέποτε, ούτε τώρα ούτε στο παρελθόν, εγώ ή άλλο μέλος της οικογένειας μου είχαμε ή έχουμε «παρκαρισμένα» χρήματα σε βιβλιάρια.
Ποτέ δεν προσπαθήσαμε να βγάλουμε χρήματα στο εξωτερικό.
Ποτέ δεν επενδύσαμε σε αστικά ακίνητα.
Επενδύουμε μόνο στον αγροτικό τομέα και μόνο στα όρια του αγροκτήματος της Βεγόρας.
Όσοι, λοιπόν, κάτω από τη δήθεν «ασφάλεια» της ανωνυμίας τους, έχουν κάνει «εργολαβία» την εκτόξευση λάσπης στο πρόσωπό μου, για να εξυπηρετήσουν συμφέροντα που θίγονται από την αφοσίωσή μου στο όραμα της αγροτικής ανάπτυξης για την περιοχή μας, πλανώνται πλάνην οικτράν.
Πρώτα από όλα, είναι γνωστά και τα ονοματεπώνυμα τους και το ποια συμφέροντα εξυπηρετούν.
Αποτυχημένοι πολιτικοί της περιοχής, πωλητές φαρμάκων και άσχετοι γεωπόνοι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο επιχειρούν με κάθε τρόπο να εκμεταλλευτούν την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου των Συνεταιρισμών, αλλά και την οικονομική κρίση, για να εξυπηρετήσουν τα δικά τους πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα σε βάρος των αγροτών.

Στη λυσσαλέα προσπάθεια τους ξεπερνούν κάθε όριο ηθικής και εντιμότητας, δε διστάζουν να στοχοποιήσουν και να κατασυκοφαντήσουν κάθε έναν που στέκεται εμπόδιο στα σχέδιά τους.
Είναι αυτοί που θέλουν διασπασμένους και απροστάτευτους τους αγρότες, όταν διαπραγματεύονται τα ροδάκινα, τα σταφύλια, τα δημητριακά και τα προϊόντα ζωικής παραγωγής.
Είναι αυτοί που όχι μόνο δεν έχουν προσφέρει τίποτε στον Τόπο μας, αλλά συνεχίζουν να επιζητούν και να απεργάζονται την καταστροφή του.
Είναι όλοι αυτοί που τους ενοχλεί το δημόσιο συμφέρον, όταν δεν εξυπηρετεί το προσωπικό τους όφελος.
Προσωπικά, δεν ήμουν και δεν είμαι εύκολος στόχος για κανέναν.
Εκπροσώπησα και θα συνεχίσω να εκπροσωπώ με εντιμότητα, όραμα και δυναμισμό τους αγρότες της περιοχής μου, αλλά και της χώρας γενικότερα, όποτε και από όποια θέση μου ζητηθεί και μου εμπιστευτεί ο κόσμος τους αγροτικού τομέα.
ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ – ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

Γραφείο Τύπου
ΕΑΣ Αμυνταίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου