Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑΝΝΗ Σ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ


Με την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας της 18ης Μαΐου, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς, όλες τις φίλες και τους φίλους, που με τίμησαν και με στήριξαν σ΄αυτήν μου την προσπάθεια. Ήταν ιδιαίτερα συγκινητικά τα μηνύματα σας και μου δίνουν τη δύναμη να συνεχίσω με τον ίδιο ενθουσιασμό. Έκανα τον αγώνα μου αποστασιοποιημένος από κομματικές γραμμές με μόνη μου σκέψη τον τόπο μας, τη Φλώρινα.
Ευχαριστώ επίσης, όλους τους συνυποψήφιους του συνδυασμού μας «Η Συμμαχία των Πολιτών για τη Δ.Μακεδονία», για τον όμορφο και ανιδιοτελή αγώνα που δώσαμε που είμαι βέβαιος πως θα δικαιωθεί και θα ολοκληρωθεί νικηφόρα, την Κυριακή στις 25 Μαΐου.

Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Π.Ε. Φλώρινας

Γιάννης Σ. Κωνσταντίνου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου