Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος ο Τρύφων Γρομπανόπουλος

Φίλες και φίλοι,

Πέρασαν σχεδόν τέσσερα χρόνια από τη στιγμή που αποφάσισα να συμμετάσχω στην πολιτική ζωή, και ως ενεργός πολίτης του τόπου να ζητήσω τη ψήφο σας στις δημοτικές εκλογές του 2010. Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, για την εμπιστοσύνη που επιδείξατε στο πρόσωπό μου και τη βοήθεια που μου παρείχατε όλο αυτό το διάστημα, τόσο στις εκλογές όσο και στη διαδρομή της δημοτικής θητείας μου με το συνδυασμό «Ανοιχτοί Ορίζοντες» του Μάκη Ιωσηφίδη. 
Το «ταξίδι» αυτό των τεσσάρων χρόνων είχε χαρές αλλά και στεναχώριες για τον συνάνθρωπο και τα προβλήματα του, γνωριμίες με ανθρώπους και συνάμα τη δημιουργία πολλών φίλων. Η ανάπτυξη άλλωστε ανθρωπίνων σχέσεων και η συνεισφορά στην κοινωνία, αποτελεί ένα κυρίαρχο προσωπικό παράγοντα επιλογής της συμμετοχής μου στα κοινά της «πόλις». Η «αποστρατεία» και η μη ενασχόληση στις προσεχείς εκλογές δε θα μπορούσε να είναι από τη μεριά μου εφικτή. Εξακολουθώ ακράδαντα να πιστεύω ότι η αποστασιοποίηση από τα πολιτικά δρώμενα και η στείρα κριτική, δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση τη λύση στην προσπάθεια βελτίωσης της ζωής μας. Η Πολιτική, ως ιδέα, έννοια και πρακτική, βασιζόμενη στα χαρακτηριστικά της Διαβούλευσης, Συμμετοχής, Διαφάνειας, Λογοδοσίας, Ισοπολιτείας και Αποτελεσματικότητας, παρέχει εκείνο το «όχημα» πάνω στο οποίο πρέπει να κινηθούμε έτσι ώστε να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα και να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες. Εξακολουθώ επίσης να πιστεύω ότι, ο βαθμός ικανότητας και αποτελεσματικότητας κάποιου ατόμου, κρίνεται συνολικά από την κοινωνία σε όλη την πορεία του δημόσιου, επαγγελματικού και προσωπικού του βίου.
Αισθάνομαι ιδιαίτερα ευτυχής γιατί μέσα από την ενασχόληση με τα κοινά, γνώρισα τον Γιώργο Δακή, ένα άτομο με το οποίο αναπτύξαμε κοινό ιδεολογικό τόπο πεποιθήσεων, αντιλήψεων, οραμάτων, ιδανικών και γενικότερης κουλτούρας. Έπειτα από πολλές και ουσιαστικές συζητήσεις σχετικά με το όραμα, το στρατηγικό σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη δημιουργικότητα για το Αμύνταιο, τη Φλώρινα και γενικότερα τη Δυτική Μακεδονία, μου έκανε μεγάλη τιμή, προτείνοντάς μου να συμμετέχω ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με το συνδυασμό που ηγείται.
Έχοντας συναίσθηση των δεδομένων του γενικού και ειδικού περιβάλλοντος της Δυτικής Μακεδονίας, της Φλώρινας και του Αμυνταίου, και μετά από σοβαρή σκέψη και αίσθημα ευθύνης, με χαρά αποδέχομαι την εξαιρετικά τιμητική πρόταση να είμαι Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος κατά τις προσεχείς Αυτοδιοικητικές Εκλογές στην Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας, με τον συνδυασμό «Συμμαχία των Πολιτών για τη Δυτική Μακεδονία» με επικεφαλή τον Περιφερειάρχη κ. Γιώργο Δακή.

Γρομπανόπουλος Τρύφων
Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Αμυνταίου
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου