Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Επιστολή επικοινωνίας της Υποψηφίας Βουλευτού Π.Ε.Φλώρινας Κατερίνας Σταύρου-Λιθοξοΐδου


Φίλες και φίλοι Φλωρινιώτες,

Ο λόγος για τον οποίο συμμετέχω για πρώτη φορά,
σ’αυτή την κρίσιμη για την Ελλάδα μας εκλογική αναμέτρηση,
είναι γιατί προσπαθώ να ενώσω τις δυνάμεις μου στο Κίνημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, ενάντια στην κατοχή της πατρίδας μας.


Για να μπορέσουμε να ανακτήσουμε τη χαμένη μας εθνική κυριαρχία και υπερηφάνεια.

Για να μηv ξαναπεινάσουν οι Έλληνες.
Για να μηv ξανακρυώσουν οι Έλληνες.
Για να μηv ξενιτεύονται  οι Έλληνες.

Για να έχουν τα παιδιά μας την εκπαίδευση που τους αξίζει,
την εργασία που τους αξίζει,
την περίθαλψη που τους αξίζει
και να μη γίνουν όλα θυσία στο βωμό των  δανείων και των δανειστών. 

Εγώ, δεν μπορώ πια, να κάθομαι , να τους βλέπω να ξεπουλάνε την πατρίδα μου,
το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας, χωρίς να αντιδράσω.
Αποφάσισα λοιπόν, να κάνω τα πάντα, ό,τι περνάει από το χέρι μου, για να δώσω ελπίδα και προοπτική στον τόπο μας ,
και σας ζητώ να μου δώσετε τη δύναμη να το πετύχω.

Κατερίνα Σταύρου-Λιθοξοΐδου
Υποψήφια Βουλευτής Π.Ε.Φλώρινας
Κινήματος Ανεξάρτητων Ελλήνων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου