Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Η απόλαυση της ανάγνωσης





Την Τρίτη, 14 Μαΐου 2013, με πρωτοβουλία της Σχολικής Συμβούλου της 14ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής, κ. Κωνσταντίας Βαϊρινού, πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικές δράσεις για Νηπιαγωγούς και γονείς, με θέμα: «Η απόλαυση της ανάγνωσης» και κεντρικό εισηγητή τον κ. Σταύρο Γρόσδο, Σχολικό Σύμβουλο Π.Ε. -  Υποψ. Διδάκτορα ΑΠΘ.

Αρχικά, πραγματοποιήθηκε Βιωματικό Σεμινάριο Νηπιαγωγών του Δήμου Αμυνταίου στο Νηπιαγωγείο Φιλώτα. Κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου οι Νηπιαγωγοί συμμετείχαν σε παιχνίδια φιλαναγνωσίας και αναγνωστικές εμψυχώσεις, με στόχο την εξοικείωσή τους με τεχνικές και πρακτικές, οι οποίες ενισχύουν τη φιλαναγνωσία και τον γραμματισμό των μικρών μαθητών στον χώρο του Νηπιαγωγείου.
Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε Ενδοσχολική Επιμορφωτική Συνάντηση Νηπιαγωγών και Γονέων και Κηδεμόνων του 7ου Νηπιαγωγείου Φλώρινας, η οποία εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης: «Διαδικασίες αξιολόγησης των μαθητών». Το παραπάνω σχέδιο δράσης υλοποιείται στο πλαίσιο του Έργου: «Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασίες Αυτοαξιολόγησης». Στόχος της επιμορφωτικής συνάντησης ήταν να διατυπωθούν απόψεις και προβληματισμοί σχετικά με το πώς η οικογένεια μπορεί να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να αγαπήσουν τα παιδιά τα βιβλία και πώς μπορεί να ενισχύσει τη φιλαναγνωσία τους.
Οι παραπάνω επιμορφωτικές δράσεις συνδιοργανώθηκαν από την Σχολική Σύμβουλο 14ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής, κ. Κωνσταντία Βαϊρινού, σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Φιλώτα και τις Νηπιαγωγούς, κυρίες Κ. Πουλεκάκη, Σ. Γιαννοπούλου, Α. Χαραλαμπίδου και Δ. Αναστασιάδου και το 7ο Νηπιαγωγείο Φλώρινας και τις Νηπιαγωγούς, κυρίες Α. Μπραγιάντση, Α. Πασχάλη και Σ. Παυλίδου, αντίστοιχα. Οι βιωματικές εμπειρίες και οι γνώσεις που αποκόμισαν οι συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί και οι γονείς στις προαναφερθείσες επιμορφωτικές δράσεις θεωρούνται πολύ σημαντικές και ουσιώδεις για την εισαγωγή των παιδιών στον γραμματισμό και στη δια βίου καλή σχέση τους με το βιβλίο και τον γραπτό λόγο.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου