Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

ομιλία του Δημ. Γάκη στο Αντάμωμα των απανταχού Φλωρινιωτών



Η
κρίση σαν ευκαιρία για νέο ξεκίνημα.
Δημήτριος Μ. Γάκης
Ομιλία στα πλαίσια του Ανταμώματος των Απανταχού Φλωρινιωτών, ΦΣΦ ο Αριστοτέλης, Φλώρινα 16/7/2013
Αφιερώνεται στον Δάσκαλό μας Περικλή Οικονόμου που μας έμαθε να μελετούμε την Αρχαία Κληρονομιά μας για να διαβάζουμε το παρόν πίσω από την επιφάνεια και να χτίζουμε το Μέλλον.

Πολλά έχουν γραφεί για την οικονομική κρίση τα τελευταία χρόνια. Αναλύσεις επί αναλύσεων, ομιλίες επί ομιλιών, άρθρα επί άρθρων.

Όσο κι αν έψαξα, όμως, δεν μπόρεσα να βρω μια ολοκληρωμένη προσέγγιση του φαινομένου. Πάντα οι αναλύσεις ήταν εστιασμένες στην «Οικονομική Κρίση»
Όμως αυτή αποτελεί ένα υποσύνολο της «Κρίσης». Δεν είναι το όλον. Είναι το αποτέλεσμα , δεν είναι η αιτία. Είναι κορυφή του παγόβουνου, όχι ολόκληρο το παγόβουνο.
Όταν προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε τα συμβαίνοντα γύρω μας εστιαζόμενοι μόνο στην οικονομική κρίση είναι σαν να προσπαθούμε να δούμε τι συμβαίνει μέσα σε ένα κλειστό δωμάτιο κοιτώντας μέσα από μία κλειδαρότρυπα.
Για να κατανοήσουμε το θέμα πρέπει να απαντήσουμε  μεθοδικά σε μια σειρά ερωτήματα:
1.       Ποια η αιτία της κρίσης;
Η απάντηση μπορεί να είναι μονολεκτική: Η Παγκοσμιοποίηση ή άλλως η Νέα Τάξη Πραγμάτων. Οι περισσότεροι έχουν μια αμυδρή εντύπωση περί παγκοσμιοποίησης. Αρκετοί νομίζουν ότι είναι η κατάργηση των συνόρων μεταξύ των χωρών ώστε να μπορούν να περνούν ελεύθερα από χώρα σε χώρα χωρίς διατυπώσεις.
Λάθος. Η Παγκοσμιοποίηση είναι η «ομογενοποίηση» των λαών. Η εξάλειψη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους, των ιστορικών οροσήμων τους, η απαλοιφή της γλώσσας τους και η επιβολή ενιαίας γλώσσας.
Μήπως όμως αυτό είναι για το καλό της Ευρώπης ώστε να γίνει ενιαίο κράτος όπως οι ΗΠΑ; Και πάλι όχι. Διότι η προσπάθεια είναι να γίνει η Ευρώπη μια ενιαία άμορφη, εύπλαστη και εύκολα διαχειρίσιμη μάζα. Μια μάζα χωρίς τον παράγοντα άνθρωπος.
2.       Γιατί εφευρέθηκε η Παγκοσμιοποίηση;
Απάντηση: Για να μπορέσουν τα Funds να ελέγξουν οικονομικά τους λαούς, να ελαττώσουν το κόστος εργασίας, να μειώσουν τις ασφαλιστικές απαιτήσεις και να αποκτήσουν υπερκέρδη. Επειδή κάποιοι την συνδέουν με την πτώση του Υπαρκτού Σοσιαλισμού, θα θυμίσω , απλά, ότι οι θεωρητικοί του ήταν οι πρώτοι διδάξαντες…
3.       Ποια είναι τα funds;
Σε πρόσφατη ομιλία μου αναφέρθηκα στο γεγονός ότι ενώ όλοι μιλούν για αυτά, κανένας , στην Ευρώπη, δεν τα κατονομάζει. Στις ΗΠΑ όμως και δη στο Αμερικανικό Κογκρέσο, ονοματίσθηκαν. Έτσι , αποκαλύφθηκαν, στοχοποιήθηκαν και εν πολλοίς αποδυναμώθηκαν. Αυτά συνέβησαν όταν προσπάθησαν να δημιουργήσουν Τραπεζική κρίση, τον Οκτώβριο του 2007 με την κατάρρευση της Τράπεζας Meryl Lynch. Προσπάθησαν , τότε, να δημιουργήσουν ένα κραχ , παρόμοιο με αυτό του 1929 που οδήγησε στην δημιουργία του Ναζισμού και τελικά στον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο. (Αλήθεια πόσοι γνωρίζετε ότι Ναζιστικό κόμμα είχε δημιουργηθεί τότε και στις ΗΠΑ;) Σήμερα οι ΗΠΑ, ιδίως μετά την πτώση των Ρεμπουπλικάνων το 2009 , χάρις στους εύστοχους οικονομικούς ελιγμούς της κυβέρνησης Ομπάμα έχουν αναλάβει πλήρως.
Αντιγράφω τον κατάλογο των funds από το blog http://antipliroforisi.blogspot.gr/2011/09/blog-post.html  χωρίς να σημαίνει ότι ταυτίζομαι με το περιεχόμενό του (συνιστώ ο καθένας να κάνει την δική του έρευνα στο διαδίκτυο)
1. Rothschilds of London(εβραϊκής καταγωγής)
2. Lazar Brothers of Paris(
εβραϊκής καταγωγής)
3. Israel Moses Seif of Italy(
εβραϊκής καταγωγής)
4. Warburg Bros of Hamburg(
κρυπτοεβραίοι)
5. Lehman Brothers of New York(
εβραϊκής καταγωγής)
6. Kuhn Loeb of New York(
εβραϊκής καταγωγής)
7. Chase Manhattan of New  York(Morgan Stanley) ( 
των Ρόuτσιλντ και Ροκφέλερ)
8. Goldman Sachs of New York(
εβραϊκής καταγωγής)
 Πολύ σημαντικό είναι το τρίωρο ντοκιμαντέρ : The Money  Monsters που μπορείτε να το παρακολουθήσετε ή να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας (πριν εξαφανισθεί), με Ελληνικούς Υπότιτλους στην ηλεκτρονική διεύθυνση  www.vimeo.com/8872976
Όπως παρατηρείτε τα funds, στην πλειοψηφία τους είναι Εβραϊκών συμφερόντων. Ο γνωστός για την Ανθελληνική δράση του Τζώρτζ Σόρος είναι συνεργάτης των  Rothschilds και δραστηριοποιείται στην περιοχή μας.
Γίνεται , λοιπόν, αντιληπτό ότι υπαίτιοι της κρίσης δεν είναι οι Αμερικανοί , όπως νομίζεται. Έτσι, θεωρώ, ότι  εξηγείται η προστατευτική παρέμβαση του Υπουργού Οικονομικών των ΗΠΑ, κατ επανάληψιν υπέρ της χώρας μας, απέναντι στην Άγκελα Μέρκελ και στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο!
4.       Ποιοί είναι οι πρώτιστοι στόχοι τους;
Η Ελλάδα αποτελεί τον πρώτιστο στόχο τους. Ο λόγος είναι ότι είναι η Μητέρα του Δυτικού Πολιτισμού. Η Ελλάδα δεν ανήκει απλά στην Δύση. Είναι η Δύση. Είναι το σύμβολο, το οποίο αν καταρρεύσει , καταρρέει το Ηθικό οικοδόμημα της Δύσης. Καταρρέει η Φιλοσοφία, η Ηθική, η Επιστήμη, η Θρησκεία, η Νομιμότητα…
 Γιατί την Ιταλία; Διότι είναι ο ενδιάμεσος κρίκος στην μετάδοση του Ελληνικού πολιτισμού στην Δύση. Ενοχλεί επίσης η μεγάλη Ιστορία της.
Αξίζει να αναρωτηθούμε ποιο Έθνος εχθρεύεται τον Αρχαιοελληνικό – Ελληνοχριστιανικό – Χριστιανικό πολιτισμό. Πρώτα , όμως, πρέπει  να σημειωθεί ότι αφήνοντας κατά μέρος τις μικρές ιδεολογικές διαφορές μεταξύ Ελληνορθόδοξης και Δυτικής Εκκλησίας ο Χριστιανισμός είναι ένας και αποτελεί την συνέχεια των ιδεών των Αρχαίων κλασσικών φιλοσόφων που προλείαναν το έδαφος για την έλευσή του. Μήπως το Αραβικό – Μουσουλμανικό έθνος; Η απάντηση είναι κατηγορηματικά αρνητική. Διότι οι Άραβες παρέλαβαν τα αρχαία βιβλία, τα αναπαρήγαγαν, εξέλιξαν την Αστρονομία και τα Μαθηματικά και ενσωμάτωσαν τις βασικές αρχές του Χριστιανισμού στο Κοράνι αναγορεύοντας , μάλιστα, τον Χριστό ως προφήτη.  Δυστυχώς το μόνο Έθνος που αρνήθηκε κάθε τι το Ελληνιστικό είναι το Εβραϊκό…
5.       Γιατί πέτυχαν τον στόχο τους και προκάλεσαν την κρίση;
Η κρίση της Ελλάδος χρονολογείται , στο σύγχρονο τμήμα της από το 1974. Με την «αποχουντοποίηση» και το νοσηρό περιβάλλον το οποίο ακολούθησε τα επόμενα χρόνια, το πολιτικό σύστημα απώλεσε το μέγιστο της πολιτικής και πνευματικής ηγεσίας του. Πολιτικοί – λόγιοι (Τσάτσος – Κανελλόπουλος – Μαύρος – Αβέρωφ – Ράλλης κλπ) απομακρύνθηκαν και την θέση τους κατελάμβαναν ολοένα και και πιο μέτριοι… Σαν αποτέλεσμα ήταν τα νέα «Πολιτικά τζάκια» στερούμενα ηγετικών χαρισμάτων να κινούνται στην σφαίρα του «αρεστού» και στην αποφυγή του «πολιτικού κόστους». Στερούνται ικανότητος αντίδρασης και γίνονται πειθήνια όργανα τα οποία συμπεριφέρονται δίκην κοινοβουλευτικής αγέλης.  Έτσι κατάργησαν την αξιοκρατία, ενίσχυσαν το ρουσφέτι, γιγάντωσαν την ευνοιοκρατία, ευτέλισαν τις ηθικές αρχές, τις αξίες, την νομιμότητα… Η Παιδεία και η Θρησκεία δέχθηκαν απαξιωτικές επιθέσεις. Γενικά ευτέλισαν και εξαχρείωσαν τους ακρογωνιαίους λίθους της δομής του Κράτους και του Έθνους, κάνοντας το οικοδόμημά ευάλωτο στο πρώτο φύσημα των «κακών λύκων»…
Δοτές οι όχι οι πολιτικές ηγεσίες των τελευταίων 39 χρόνων είναι στην κρίση του αναγνώστη.
Στο σώμα της Πατρίδος όμως άφησαν «παρά μία τεσσαράκοντα» βουρδουλιές (αρχαία Ιουδαϊκή τιμωρία). 
Εγώ απλά θα ρωτήσω ποιους από αυτούς θα προσλαμβάνατε στην δουλειά σας;
6.       Τι έπρεπε να χτυπηθεί πρώτα;
Χωρίς αμφιβολία η Παιδεία.
Αυτός είναι  ο επιτελικός τομέας κάθε Κράτους, με τον οποίο εξασφαλίζεται η δια Βίου μάθηση και διδαχή των πολιτών.
Επισημαίνω ότι η έννοια της Παιδείας αφορά την Μόρφωση και την Απαρτίωση του ατόμου. Αρχίζει με την γέννηση και λήγει με τον θάνατό του. Το σύστημα εκπαίδευσης (πρωτοβάθμιο, δευτεροβάθμιο, ανώτερο, ανώτατο) αποτελεί ένα υποσύνολο του συνόλου «παιδεία». Επομένως το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να πληροί συγκεκριμένες προϋποθέσεις προκειμένου να δικαιούται να ονομάζεται έτσι:
1. Να περιλαμβάνει εκτός της κλασσικής μαθήσεως, την σωματική άσκηση και την καλαισθητική παίδευση.
2. Να καλύπτει πλην του κλασσικού εκπαιδευτικού συστήματος και την δια βίου μάθηση και παίδευση του πολίτη (ανοικτά Πανεπιστήμια, ελεύθερα Σπουδαστήρια, Βιβλιοθήκες, Πολιτισμικές δομές , διδακτικές εκπομπές κλπ).
3. Να καλύπτει την Εκπαίδευση και κατ΄επέκτασιν την Παιδεία και των εκτός Ελλάδος ευρισκόμενων Ελλήνων, άρα να είναι Εθνική και όχι Κρατική.
Επομένως το όνομα του ημέτερου Υπουργείου Παιδείας θα έπρεπε να είναι Υπουργείο Εκπαίδευσης όπως στις ΗΠΑ είναι US Department of Education!
Δυστυχώς ο όρος Εθνική αφαιρέθηκε τεχνηέντως από τους «αποδομητές της Παιδείας» στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας και δεν επαναφέρθηκαν από την επόμενη Κυβέρνηση ούτε και από την παρούσα. Ο λόγος είναι ότι υπαγορεύθηκε αυτή η αλλαγή από τα Funds ώστε να επιτευχθεί το «σβύσιμο» του εκτός Ελλάδος Ελληνισμού που ανέρχεται στο 40% του εντός Ελλάδος και το οποίο είναι το ποιο ευάλωτο σε αφελληνισμό (απορρόφηση) τμήμα. Σημειώστε ότι αυτό αποτελεί το πιο ικανό και διεθνώς προβεβλημένο τμήμα του Ελληνισμού.
Η πιο δυσάρεστη έκπληξή μου ήταν η πρόσφατη διάσπαση του Υπουργείου Παιδείας και η εκ νέου αυτονόμηση του Υπουργείου Πολιτισμού – Αθλητισμού. Δεδομένου ότι η συνένωση είχε γίνει από την παρούσα Κυβέρνηση αμέσως μετά τις περυσινές εκλογές, γεγονός που μας χαροποίησε ιδιαίτερα και , σε συνδυασμό με την ανασύσταση του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης, μαρτυρούσε μία επιστροφή στις σωστές Ελληνικές θέσεις, η ίδια κυβέρνηση το διέσπασε. Λογικά η ενέργεια αυτή είναι υποτιμητική και εξευτελιστική για την Κυβέρνηση, διότι δίδεται η εντύπωση ότι παλινωδεί, δημιουργώντας επιπρόσθετη ανασφάλεια στους πολίτες! Όμως πέρασε , ουσιαστικά, «απαρατήρητη» δεδομένου ότι κανένα τηλεοπτικό ή ραδιοφωνικό κανάλι ούτε η αντιπολίτευση το έψεξε… Τα συμπεράσματα ανήκουν στον αναγνώστη.
Το πιο σημαντικό έγκλημα όμως συντελέσθηκε στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, επί κυβερνήσεως Σημίτη. Αλλοιώθηκαν ριζικά τα Σχολικά βιβλία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για πρώτη φορά στην ιστορία του Ελληνικού κράτους προκηρύχτηκε διαγωνισμός για την συγγραφή σχολικών βιβλίων θαρρείς και επρόκειτο να προμηθευτεί το Υπουργείο Παιδείας πατάτες.
Και προμηθεύτηκε…
Συγκλονιστική ήταν η αντίδραση των Ελλήνων Φιλολόγων με επικεφαλής τον προσφάτως αποδημήσαντα καθηγητή της Φιλοσοφικής ΑΠΘ Χρίστο Τσολάκη, εκδότη του περιοδικού «Φιλόλογος». Η επιστολή του προς τον τότε Υπουργό κ. Ευθυμίου ήταν καταπέλτης. Ακόμη και αυτή αγνοήθηκε. Και τα βιβλία ανατέθηκαν σε δύο εκδοτικούς οίκους. Τα υπόλοιπα σας είναι γνωστά, ιδιαίτερα σε αυτούς που έχουν παιδιά αυτής της ηλικίας και που δοκίμασαν να τα διαβάσουν για να βοηθήσουν τα παιδιά στα μαθήματα. Ασύντακτα, χωρίς ειρμό, με ακατάλληλη γραφή, δυσνόητα.  Βασανίζουν από τότε τα παιδιά του σχολείου. Όμως το κυριότερο έχει εξαφανισθεί σε αυτά η φιλοσοφία, έχει αλλοιωθεί η ιστορία, έχει εξαφανισθεί η διδαχή των αξιών… έχουν αντικατασταθεί με ακατάλληλα κείμενα και … συνταγές μαγειρικής! Πραγματική σαλάτα τα έκαναν.
Σε έρευνες, τα παιδιά σήμερα κατατάσσουν στο αξιακό σύστημά τους πρώτα το συμφέρον τους, μετά την οικογένεια, μετά την Πατρίδα και τελευταία την Θρησκεία. Το πατρογονικό αξιακό σύστημα του Ελληνισμού Πατρίδα – Θρησκεία – Οικογένεια – Ατομο έχει καταρρεύσει.
Είναι τυχαίο ότι τα παιδιά , σήμερα δεν διδάσκονται τον Κρίτωνα του Πλάτωνος, όπου ο Σωκράτης το 399πΧ διδάσκει τον σεβασμό των νόμων και το αξιακό σύστημα του Πολίτη;

 «Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρὶς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρα θεοίς και παρ᾿ ανθρώποις τοις νουν έχουσιν».

Μόνο αυτό το εδάφιο αρκεί για να εμπεδώσει το παιδί το αξιακό σύστημα.


Η υπεράσπιση της Πατρίδος από τιμή και καμάρι έχει καταντήσει να είναι για τους «χαζούς» ενώ οι «έξυπνοι» ξεφεύγουν την στρατιωτική θητεία. Προς τούτο δεν πρέπει να διδάσκεται πλέον ο όρκος των αρχαίων Αθηναίων Εφήβων:
Οὐ καταισχυνῶ τά ὅπλα τά ἱερά, οὐδ' ἐγκαταλείψω τόν παραστάτην  ὄτῳ άν στοιχήσω· ἀμυνῶ δέ καί υπέρ ἰερῶν καί ὁσίων καί μόνος καί μετά πολλῶν. τήν πατρίδα οὐκ ἐλάσσω παραδώσω, πλείω δέ καί άρείω ὅσης άν παραδέξωμαι…
7.       Γιατί την Ιστορία;
Χτυπώντας την ιστορία χτυπάς την μνήμη ενός λαού. «Λαός χωρίς Ιστορία είναι δένδρο χωρίς ρίζες» και ακόμη λαός χωρίς παρελθόν είναι λαός χωρίς μέλλον.
Το έργο αυτό το έχει αναλάβει εργολαβικά , στην Ελλάδα, τμήμα της «Εκσυγχρονιστικής Αριστεράς» . Το περίεργο είναι ότι στις άλλες χώρες το ανέλαβε κυρίως η Δεξιά και η Κεντροδεξιά. Η «Νέα Τάξη» υπολογίζεται ότι έχει περίπου 450.000 έμμισθους και εξαρτημένους παγκοσμίως. Για να γίνει αντιληπτή η σημασία που δίδεται στην παραχάραξη της Ιστορίας μας, παραθέτω αυτούσια τα λεγόμενα του Χένρυ Κίσσινγκερ, του μεγαλύτερου ανθέλληνα μετά τον Μέτερνιχ:
«Ο Ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και για αυτό πρέπει να πλήξουμε βαθειά τις πολιτισμικές ρίζες του. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ, δηλαδή, να πλήξουμε την γλώσσα, την Θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, επικρατήσει…»
Επίλογος
Τώρα, γνωρίζετε την «κρίση». Αντιλαμβάνεσθε τι πρέπει να κάνουμε όλοι για να αποτύχει αυτή η ανθελληνική προσπάθεια.
Να έχουμε πάντα κατά νουν ότι «ήθος ανθρώπων δαίμων» δηλαδή ο χαρακτήρας του ανθρώπου είναι η μοίρα του (Ηράκλειτος, περί Φύσεως, ΙΒ)
Να θυμόμαστε ότι οι νουν έχοντες δεν φατριάζονται η καλύτερα όπως είπε ο μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης « είμαι δεξιότερος του πλέον δεξιού σε θέματα Εθνικά και αριστερότερος του πλέον αριστερού σε θέματα κοινωνικά». Δηλαδή Πατρίδα και Ανθρωπισμός πρέπει να είναι η σημαία μας. Με αυτόν τον γνώμονα πρέπει να κινηθούμε για να επιβιώσουμε ως Έθνος, αφήνοντας κατά μέρος τα κόμματα!
Να θυμόμαστε ότι « η Ελλάδα δεν είναι το τίποτε, είναι πολύ πιο σημαντική από όλα όσα βρίσκονται στην στην καρδιά μου και στην καρδιά των  Ευρωπαίων» είπε πρόσφατα ο Ζαν Κλωντ Γιούνγκερ –(συνέντευξη στους νέους φακέλλους – ΣΚΑΙ 19/6/2013, λίγες μέρες μετά υποχρεώθηκε σε παραίτηση…)
Αγαπητοί μου, τα ερείπια από τον Οικονομικό Πόλεμο είναι ολόγυρά μας. Στα χέρια μας έχουμε τα εργαλεία, που οι πρόγονοί μας,  μας έδωσαν με αφθονία…
Εμπρός, λοιπόν, να ξαναφτιάξουμε, με αυτά, την Ελλάδα μας…
                                                                                                             Μπορούμε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου